کد خبر: ۸۳۹۶۲۸
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱

افزایش تعاملات تجاری و سرمایه گذاری بین ایران و عربستان

وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر اینکه توسعه روابط اقتصادی و تعاملات ایران و عربستان، یک ارتباط برد - برد است، گفت: توافقی که میان دو کشور ایران و عربستان شکل گرفته فرصت‌های تجارت و سرمایه گذاری میان دو کشور را افزایش خواهد داد.
افزایش تعاملات تجاری و سرمایه گذاری بین ایران و عربستان
آفتاب‌‌نیوز :

وزیر اقتصاد که برای شرکت در اجلاس سالیانه بانک توسعه اسلامی (IsDB) به جده عربستان سفر کرده است، در حاشیه این اجلاس در گفتگو با خبرگزاری اقتصادی الشرق عربستان (وابسته به خبرگزاری بین المللی بلومبرگ)، تصریح کرد: سیاست رئیس جمهور جدید ایران جناب آقای دکتر رئیسی بر تقویت روابط با کشورهای همسایه استوار است.

سید احسان خاندوزی ادامه داد: ما دستاوردهای بسیار خوبی طی یکسال و نیم گذشته داشته ایم و انتظار داریم شاهد افزایش هر چه بیشتر تعاملات اقتصادی، تجارت و سرمایه گذاری ایران با کشورهای همسایه باشیم.

وزیر اقتصاد خاطرنشان کرد: توافقی که با وساطت کشورهای دوست میان دو کشور ایران و عربستان صورت گرفته فرصت های تجارت و سرمایه گذاری میان دو کشور را افزایش خواهد داد.

سخنگوی اقتصادی دولت جمهوری اسلامی ایران گفت : اعتقاد داریم توسعه روابط اقتصادی و تعاملات ایران و عربستان ، یک ارتباط برد برد است که منافع آن علاوه بر دو کشور به همه کشورهای منطقه هم خواهد رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین