کد خبر: ۸۴۰۶۹۲
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۷

دستگیری ۶ اخلالگر طرح ساخت جاده مسیر ارتباطی ایرانشهر به خاش

دادستان شهرستان ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان از دستگیری ۶ اخلالگر طرح ساخت جاده مسیر ارتباطی ایرانشهر به خاش خبر داد.
دستگیری ۶ اخلالگر طرح ساخت جاده مسیر ارتباطی ایرانشهر به خاش
آفتاب‌‌نیوز :

در پی اعلام مدیرعامل و عوامل اجرایی شرکت سالم راه سپاهان مجری طرح جاده محور ایرانشهر به خاش در محدوده شهرستان ایرانشهر، مبنی بر ایجاد اخلال در اجرای پروژه، دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر به همراه تعدادی از همکاران قضایی و عوامل انتظامی در محل طرح حاضر و به بررسی مشکل پیش آمده، پرداختند.

در ابتدای بررسی‌ها، ۶ اخلالگر در این رابطه شناسایی و توسط عوامل انتظامی دستگیر شدند که در ادامه به دستور دادستان ایرانشهر پرونده این افراد در جریان رسیدگی قضایی قرار گرفت.

دادستان ایرانشهر با بیان اینکه پرونده متهمان بصورت سریع و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد، تصریح کرد: ایجاد امنیت در سطح منطقه باعث شکوفایی و ارتقا شاخص‌های توسعه در سیستان و بلوچستان خواهد بود بنابراین با افرادیکه مخل اجرای پروژه‌های ملی و عمرانی سطح منطقه باشند بدون اغماض و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.

بهمن احمدی افزود: پروژه‌های ملی و فرامنطقه‌ای که در ایرانشهر در حال اجراست، بصورت جدی پیگیری و پرونده عوامل بر هم زننده نظم عمومی که به نوعی مانع پیشرفت پروژه‌های عمرانی شوند، رسیدگی ویژه خواهد شد تا با برخورد جدی با آن‎ها شاهد پیشرفت چشمگیر فعالیت‌های عمرانی منطقه باشیم.

وی از تمامی مردم و معتمدان و ریش سفیدان ایرانشهر خواست تا با همکاری عوامل قضایی و انتظامی مانع چنین رفتارهایی که مانع شکوفایی منطقه می‌شود، همکاری لازم را داشته باشند چرا که تعامل مردم مهمترین عامل برای ایجاد امنیت است.

دادستان ایرانشهر با مراجعه میدانی و دعوت بزرگان و ریش سفیدان منطقه و مالک شرکت شن و ماسه، مشکل پروژه راه آهن زاهدان - چابهار که از سال ۱۳۹۹ تا به حال متوقف شده بود، مرتفع و اهمیت طرح راه آهن سراسری برای آن‎ها تشریح شد.

وی در این بازدید تاکید کرد: هیچ کس حق و جرات ممانعت از پروژه ملی را نخواهد داشت و مورد حمایت قانون و دادستانی خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین