کد خبر: ۸۴۰۶۹۳
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵

دستگیری سارقان رستوران در شمال تهران

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سه نفر که اقدام به سرقت از رستوران‌ها در شهرک غرب تهران کرده بودند، خبرداد.
دستگیری سارقان رستوران در شمال تهران
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ محمد معظمی گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت:درپی وقوع چندین فقره سرقت و زورگیری از رستوران‌ها در محدوده شهرک غرب تهران رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران کلانتری ۱۳۴ پلیس پیشگیری تهران بزرگ قرار گرفت و ماموران با حضور در محل‌های سرقت موفق شدند مشخصات ظاهری سارقان را به دست بیاورند.

وی با بیان اینکه تصاویر متهمان در اختیار واحدهای گشتی قرار گرفت، ادامه داد:‌ ماموران حین گشت‌زنی مشاهده کردند سه نفر که اقلامی همراه خود داشتند، سراسیمه از رستورانی در دره فرحزاد خارج و درحال فرار هستند که در همین راستا عوامل انتظامی برای دستگیری آنان وارد عمل شدند و پس از دقایقی تعقیب و گریز هر سه نفر که با استفاده از سلاح سرد به ماموران حمله‌ور شده قصد مقاومت داشتند، دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به انتقال متهمان به مقر انتظامی و انجام بازجویی از آنان گفت: در جریان تحقیقات انجام شده، مشخص شد که متهمان که با تهدید سلاح سرد اقدام به ورود به رستوران کرده بودند. از این افراد دو عدد پمپ آب، کف‌کش و سه دستگاه تلفن همراه هوشمند کشف و ضبط شد. همچنین هر سه متهم به ۱۷ فقره سرقت از رستوران‌ها  با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

معظمی گودرزی با بیان اینکه تحقیقات پلیس برای شناسایی مال باختگان آغاز شده است، گفت:‌ همچنین با دستور قضایی متهمان به همراه پرونده متشکله برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین