کد خبر: ۸۴۰۷۵۰
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۸

تحقیر کهکشانی‌ها توسط سیتی؛ دارو دسته پپ‌ به فینال رسید

تیم فوتبال منچسرسیتی با برتری قاطع مقابل رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.
تحقیر کهکشانی‌ها توسط سیتی؛ دارو دسته پپ‌ به فینال رسید
آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های منچسترسیتی و رئال مادرید در دیدار برگشت خود در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با قضاوت شیمون مارسینیاک، داور سرشناس لهستانی از ساعت ۲۲:۳۰ چهارشنبه شب در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند که این‌ بازی با برتری چهار بر صف شاگردان پپ‌ گوارایتان همراه شد.

دیدار رفت دو تیم با تساوی یک بر یک در سانتیاگو برنابئو به پایان رسید تا حساسیت این بازی بیش از پیش شود، شاگردان کارلو آنچلوتی که هرگز در ورزشگاه اتحاد به پیروزی نرسیده بودند در این دیدار به دنبال آن بودند تا ضمن شکستن این طلسم جواز حضور در فینال را کسب کرده و خود را آماده بازی با اینتر در روز بیستم خردادماه کنند، دیداری که قرار است در ورزشگاه آتاتورک استانبول برگزار شود اما امیدهای کهکشانی‌ها در همان نیمه اول رنگ باخت تا هواداران این تیم قید حضور در فینال را بزنند.

شاگردان گواردیولا در این دیدار خانگی سراپا حمله بودند، آنها در دقیقه ۲۳ این دیدار مزد زحمات خود را گرفتند، در این دقیقه کوین دی‌بروینه از فضای به وجود آمده میان مدافعان رئال استفاده کرد و برناردو سیلوا را در موقعیت گلزنی قرار داد، این ستاره پرتغالی هم با یک شوت دقیق و حساب شده دروازه کورتوا را باز کرد.

در ادامه برناردو سیلوا بازهم موفق به گلزنی شد و این بار در دقیقه ۳۷ برای سیتی و هواداران این تیم پیام‌آور شادی بود اما این پایان کار نبود، در دقیقه ۷۶ ادر میلیتائو با گل به خودی که زد تیر خلاص را به کهکشانی‌ها و رئال شلیک کرد تا شاگردان آنجلوتی هیچ نشانی از آن تیم قدرتمند همیشه نداشته باشند.

در شرایطی که همه آماده شنیدن سوت پایان بازی بودند خولین آلوارز در وقت های تلف شده بازی با یک ضربه حساب شده برای بار چهارم سیتی را در خانه پیش انداخت تا این بازی در پایان با نتیجه ۴ بر صفر به سود شاگردان پپ گواردیولا به پایان برسد تا آنها با برتری‌ پنج بر یک در مجموع دو بازی‌ رفت و برگشت یکی دیگر از فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا لقب بگیرند.

با این اوصاف تیم‌های اینتر ایتالیا و منچسترسیتی انگلبس، ۲۰ خرداد برای فتح لیگ قهرمانان به مصاف هم می‌روند.

شاگردان‌ پپ‌ گواردیولا که فصل درخشانی را سپری می‌کنند می‌توانند با برتری مقابل اینتر به رویای خود رسیده و بالاخره فاتح لیگ قهرمانان شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین