کد خبر: ۸۴۰۷۶۱
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲

سردار رادان: فرماندهی انتظامی استان کرمان نمرات خوبی گرفت

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: فرماندهی انتظامی استان کرمان با مدیریت فرمانده و پرسنل آن توانستند هم در صف و هم در ستاد و پشتیبانی نمرات خوبی را به خود اختصاص دهند، از استان‌هایی است که توانسته تمام شاخص‌های ما را کسب کند که باید به پرسنل و مردم این استان تبریک گفت.
سردار رادان: فرماندهی انتظامی استان کرمان نمرات خوبی گرفت
آفتاب‌‌نیوز :

سردار احمدرضا رادان در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف و برنامه‌های خود در سفر به استان کرمان، اظهار داشت: زیارت مرقد مطهر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شهدای انتظامی و دیگر شهدای استان و همچنین ارزیابی نظارت ستادی از فرماندهی انتظامی استان کرمان و جمع‌بندی آن از جمله برنامه‌های سفر به کرمان است.

او با بیان اینکه فرماندهی انتظامی استان کرمان با مدیریت فرمانده و پرسنل آن توانستند هم در صف و هم در ستاد و پشتیبانی نمرات خوبی را به خود اختصاص دهند، گفت: استان کرمان از استان‌هایی است که توانسته تمام شاخص‌های ما را کسب کند که باید به پرسنل و مردم این استان تبریک گفت.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه در این سفر قرار شد یکسری از اتفاقات در استان کرمان رقم بخورد، افزود: استان کرمان به پهپاد‌های بیشتری در حوزه انتظامی تجهیز خواهد شد تا در حوزه تصادفات و در حوزه مقابله با سرقت، نقش بیشتری را اعمال کنند.

او با بیان اینکه استان کرمان تاکنون در حوزه مقابله با اشرار موفق عمل کرده است، ادامه داد: با این وجود بعد از این با تقویت‌هایی که در استان کرمان انجام خواهد شد، این استان در این حوزه هم قاطعانه‌تر و هم پرصلابت‌تر ظهور و حضور پیدا خواهند کرد.

سردار رادان با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه معتادان متجاهر در استان کرمان، بیان کرد: استان کرمان در موضوع معتادان متجاهر توفیقات خوبی در حوزه جمع‌آوری و قرار گرفتن آن‌ها در کمپ‌های ترک اعتیاد انجام داده است.

او به جلسه‌ای که در این حوزه با سردار مومنی داشت نیز اشاره و عنوان کرد: کمبود‌هایی در بخش نگهداری وجود دارد که قول داده شد که در این زمینه کمک کنند تا به زودی این کمبود‌ها حل شود و ما پای قولی که به مردم دادیم، هستیم و مردم ما را در بحث معتادان متجاهر در کف خیابان ارزیابی کنند.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه در حوزه کاهش تصادفات، پیشنهاداتی آماده شده، گفت: رئیس جمهور عنوان کردند که در قالب یک برنامه ۵۰ درصد کاهش تلفات و جانباختگان تصادفات را داشته باشیم که یک عدد چند هزار نفری را شامل می‌شود.

او با اشاره به اینکه رسیدن به این عدد با شرایطی قابل تحقق است، افزود: الزامات تحقق کاهش تصادفات را برنامه، سهم هر دستگاه را مشخص و خدمت ریاست جمهور ارائه کردیم.

سردار رادان با بیان اینکه یکی از این برنامه‌ها در حوزه اصلاح تخلفات حوزه راهور است که بتوانند بازدارنده شود، گفت: تقریباً همه موارد مورد تایید قرار گرفته و باید به زودی ابلاغ شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین