کد خبر: ۸۴۰۹۵۸
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵
اعلام زمان برگزاری سالگرد اسطوره آبی‌ها

همسر زنده یاد حجازی: تاج با اتومبیل خودش ناصر را به بیمارستان می‌برد

همسر زنده یاد ناصر حجازی گفت:زمان بیماری همسرم تاج پیش قدم بود و چند بار شخصا به منزل ما آمد و ناصر را برای گرفتن عکس از ریه اش به بیمارستان برد.
همسر زنده یاد حجازی: تاج با اتومبیل خودش ناصر را به بیمارستان می‌برد
آفتاب‌‌نیوز :

بهناز شفیعی درباره اظهارات امروز مهدی تاج رئیس فدراسیون پیرامون زنده یاد ناصر حجازی در برنامه ورزشگاه اظهار داشت: امروز از ابراز لطف رئیس فدراسیون به همسرم مطلع شدم و از این طریق وظیفه خودم می‌دانم از او تشکر کنم. واقعیت این است که رابطه ناصر با تاج به بیش از ۳۰ سال پیش باز می‌گردد. یادم هست ایشان نخستین فردی بود که پس از بازگشت همسرم به ایران سراغ او آمد.

وی ادامه داد: همکاری میان مهدی تاج و ناصر حجازی در سال‌های بعدتر در ذوب آهن هم ادامه یافت. در مسابقات آغازین ذوب آهن نتایج ضعیفی گرفت و یادم هست ناصر تعریف کرد که روزی آقای تاج به تمرین آمده و در جمع بازیکنان عنوان کرده که هر نتیجه‌ای گرفته شود ماندنی است. اینچنین تیم در بازی‌های بعدی اعتماد به نفس گرفت و نتایج خوبی کسب کرد.

شفیعی افزود: در زمان بیماری همسرم هم تاج پیش قدم بود و چند بار شخصا به منزل ما آمد و ناصر را برای گرفتن عکس از ریه اش به بیمارستان برد. او شخصیت بامعرفتی دارد و در میان خانواده ما و به ویژه ناصر خان و بنده مورد احترام فراوان است.

وی همچنین از برگزاری دوازدهمین سالگرد درگذشت ناصر حجازی در ساعت ۱۱ روز پنجشنبه ۴ خرداد ماه ۱۴۰۲ و در قطعه نام آوران خبر داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین