کد خبر: ۸۴۱۲۹۲
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵

سریال کیانوش عیاری از تلویزیون خارج شد

مهدی نقویان رئیس مرکز سیمافیلم در اولین نشست خبری خود به ارائه توضیحاتی درباره سریال‌های جدید تلویزیون پرداخت.
سریال کیانوش عیاری از تلویزیون خارج شد
آفتاب‌‌نیوز :

اولین نشست خبری مهدی نقویان رئیس سیمافیلم صبح امروز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت در مرکز سیمافیلم برگزار شد. این اولین نشست خبری یکی از روسای سیمافیلم پس از سال‌هاست که با حضور خبرنگاران برگزار می‌شود.

پیش از نقویان، جواد رمضان‌نژاد ریاست سیمافیلم را برعهده داشت که نه تنها هیچ نشست خبری در زمان او برگزار نشد، بلکه در هیچ‌یک از پشت صحنه سریال‌ها با حضور خبرنگاران حاضر به گفتگو با اصحاب رسانه نشد.

مهدی نقویان رئیس جدید سیما فیلم، در ابتدای نشست رسانه‌ای خود درباره سریال‌های آماده پخش از تلویزیون عنوان کرد: ما در مراحل مختلف تولید، منتظرآماده‌سازی ۹ سریال جدید هستیم و بعد از اتمام پخش سریال‌های فعلی سریال‌های جدید به آنتن می‌رسند.

وی درباره سریال‌های آماده گفت: سریال‌های «طلاق»، «عاشورا»، «سرزمین مادری»، «نیکان»، «ضد»، «سوران»، «نائله» و «سنجرخان» در حال حاضر آماده هستند.

نقویان درباره سریال‌هایی که در مراحل مختلف تولید قرار دارند هم توضیح داد: سریال‌های «محرمانه»، «بازپرس بچه محل»، «هادی»، «مهیار عیار»، «رخنه» و «رحیل» از سریال‌های تلویزیونی هستند که این روز‌ها مراحل مختلف تولید را سپری می‌کنند.

نقویان درباره سرانجام پخش «سرزمین مادری» به کارگردانی کمال تبریزی که به دلیل برخی حواشی پخش آن متوقف شده بود، گفت: ایرادات این مجموعه رفع شده است و خیلی به سرعت به آنتن می‌رسد.

وی درباره سریال‌های در حال پیش تولید عنوان کرد: «موسی»، «ترور» درباره حاج قاسم سلیمانی، «غریبه»، «تانک خورها»، «۲۰ کویید»، «دروازه بهشت»، «رویان»، «عفیف»، «طوبی»، «گاند و۳»، «رستگاری»، «مسیر اصلی» و «آقای گرفتار سه» در مرحله پیش تولید هستند.

نقویان اظهار کرد: ۱۵ فیلمنامه داریم که در دفتر فیلمنامه صداوسیما در مرحله نگارش هستند. «شاهچراغ» درباره حادثه تروریستی شاهچراغ، «قول»، «مردونه»، «هنگامه»، «کوه مرا صدا زد»، «بارش تند»، «کوپه شماره هشت»، «دشتستان»، «پریزاد»، «رو به موت»، «لمندگان»، «سبزوار»، «سرباز کوچک امام» و «روز‌های لاجوردی» از جمله این عناوین است.

وی در بخشی از سخنانش درباره تکلیف سریال کیانوش عیاری گفت: درباره سریال «۸۷ متر» کیانوش عیاری قبل از حضور من تصمیم گیری‌های شده است که طبق جلساتی که با آقای عیاری داشتیم احتمالاً به خارج از تلویزیون واگذار می‌شود.

وی درباره اینکه سریال در پلتفرم‌ها پخش می‌شود یا خیر توضیح داد: هنوز مشخص نیست مباحث مالی باید به سرانجام برسد تا مشخص شود.

نقویان درباره دلیل این اتفاق و واگذاری سریال به خارج از تلویزیون گفت: همانطور که گفتم تصمیم گیری‌ها پیش از من بوده است. خودم هم سریال را ندیده‌ام و حقیقتاً نمی‌دانم مشکل محتوایی بوده است یا نکته دیگر.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین