کد خبر: ۸۴۱۳۷۴
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹

قالیباف: سکوت خائنان در برابر شهادت جوانان مملکت از چشم مردم ایران دور نمی‌ماند

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت شهادت مرزبانان در هنگ مرزی سراوان گفت: سکوت و رضایت ضمنی خائنان و وطن فروشان از شهادت جوانان شجاع مملکت در حوادث تروریستی از چشم مردم ایران دور نخواهد ماند.
قالیباف: سکوت خائنان در برابر شهادت جوانان مملکت از چشم مردم ایران دور نمی‌ماند
آفتاب‌‌نیوز :

محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شهادت مظلومانه مرزبانان در هنگ مرزی سراوان قلب مردم ایران را به درد آورد. شهادت این جوانان سرافراز را به خانواده‌های آنان، نیرو‌های مسلح، فرماندهی مرزبانی و آحاد ملت شریف ایران اسلامی صمیمانه تسلیت می‌گویم.

وی افزود: سکوت و رضایت ضمنی خائنان و وطن فروشان از شهادت جوانان شجاع مملکت در حوادث تروریستی از چشم مردم ایران دور نخواهد ماند. فریاد این نااهلان در زمان مجازات قاتلان و تروریست‌ها بلند است، اما هنگام شهادت جوانان رعنای این مرز و بوم سکوت می‌کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: هر کسی که به وطن خود پشت کند و با دشمنان ایران یکدل و یکصدا شود چنان سیلی محکمی از مردم ایران خواهد خورد که در تاریخ ماندگار خواهد شد.

قالیباف در پایان ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سالروز شهادت سردار سرافراز و قهرمان واقعی ملت ایران شهید محمد بروجردی، گفت: ایثار و رشادت آن شهید در مبارزه با اشرار و ضد انقلاب و دشمنان مردم ایران در منطقه غرب کشور و کردستان جاودانه خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین