کد خبر: ۸۴۲۲۸۶
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۱

سردار تنگسیری خطاب به آمریکا: غلط می‌کنید در منطقه ما حضور دارید

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه آمریکا ادعا می‌کند ضامن امنیت خلیج فارس است، خطاب به آن‌ها گفت: شما غلط می‌کنید در منطقه ما حضور دارید؛ امنیت خلیج فارس از سوی ایران و کشور‌های منطقه تامین می‌شود و نیازی به حضور بیگانگان نیست.
سردار تنگسیری خطاب به آمریکا: غلط می‌کنید در منطقه ما حضور دارید
آفتاب‌‌نیوز :

سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در مراسم «روز ملی مقاومت و پایداری، روز دزفول» که در اهواز برگزار شد با بیان اینکه دزفول نماد مقاومت و سلطه‌ناپذیری است، گفت: در هشت سال دفاع مقدس به دنیا نشان دادیم که زیر بار زور نرفته و نمی‌رویم.

وی با اشاره به ماهیت ظلم‌ناپذیری انقلاب اسلامی افزود: قبل از انقلاب، آمریکا و انگلستان برای ملت ایران ارزشی قائل نبودند و ایران را مستعمره خود می‌دانستند، اما روحیه و انگیزه مقاومت به ملت ایران عزت و شرف بخشید و اکنون ملت ایران، روی پای خود ایستاده و این مقاومت معادلات دنیا را بهم زده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه اضلاع و ابعاد انقلاب و مقاومت ملت ایران باید بیان شود، تصریح کرد: این موضوع نقش رسانه‌ها را زیاد می‌کند، لذا رسانه‌ها باید مواضع رسانه‌ای دشمن را بمباران و به صف دشمن حمله کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان در دریا با خود رسانه و خبرنگار همراه دارند، ادامه داد: در دریا خبرنگار فاکس‌نیوز همراه دریانورد آمریکایی است و سریع اخبار را به نفع خودشان منعکس و برای منافع کشور خودشان کار می‌کنند. البته مجاهدان عرصه رسانه متعهد داخلی همیشه حقایق و واقعیت‌های اقتدار صیانت و سیادت دریایی جمهوری اسلامی را منعکس کرده‌اند که جا دارد از زحمات همه آن‌ها تقدیر و تشکر شود.

سردار تنگسیری تاکید کرد: امنیت خلیج فارس را قاطعانه تأمین می‌کنیم و رسانه‌ها باید در این امنیت شراکت کنند و توانمندی‌های نیروی دریایی سپاه و ارتش را منعکس کنند تا دنیا بفهمد امنیت خلیج فارس بی‌نیاز از بیگانگان است. ما محکم مقابل دشمن ایستاده‌ایم و از شرف و عزت ملت ایران دفاع خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه اگر مقابل دشمن کوتاه بیاییم قطعا بر ما مسلط می‌شوند و چاره‌ای جز ایستادگی و مقاومت نداریم و این مسیر راه پیروزی ملت ماست، افزود: ما خود را فدایی ملت می‌دانیم و در مقابل دشمن به هیچ وجه کوتاه نمی‌آییم و وقتی کشتی ما را در جبل‌الطارق گرفتند، ایستادیم و مجبور شدند کوتاه بیایند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه آمریکا ادعا می‌کند ضامن امنیت خلیج فارس است، خطاب به آن‌ها گفت: شما غلط می‌کنید در منطقه ما حضور دارید؛ امنیت خلیج فارس از سوی ایران و کشور‌های منطقه تامین می‌شود و نیازی به حضور شما و هیچ کشوری نیست.

در پایان این مراسم، از تابلوی نقاشی شده عالم پرتلاش و مجاهد خستگی ناپذیرمرحوم سید محسن شفیعی، کتاب‌های «زخم نارنج» و «بلد الصواریخ»، تصنیف‌خوانی، سرود، تئاتر، فیلم مستند با مضامین حماسه آفرینی‌ها، مقاومت و پایداری مردم که همگی جدید است، رونمایی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین