کد خبر: ۸۴۲۶۷۳
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶

آغاز فعالیت رادیو خرداد در ورامین

در آستانه شصتمین سالگرد قیام خونین ۱۵ خرداد مردم دشت ورامین و برای دومین سال پیاپی، رادیو خرداد با پخش مستقیم از رادیو تهران، فعالیت خود را در ورامین آغاز کرد.
آغاز فعالیت رادیو خرداد در ورامین
آفتاب‌‌نیوز :

در اجرای این برنامه که از صبح یکشنبه ۷ خرداد ماه با حضور مردم، مسئولان و یادگاران قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ در محل مسجد تاریخی جامع ورامین برگزار شد، مسئولان ادارات و نهاد‌های مختلف شهرستان ورامین، ضمن بیان دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه شهرستان ورامین، به بیان ابعاد مختلف قیام خونین ۱۵ خرداد می‌پردازند.

برنامه رادیو خرداد با شعار یک خرداد، یک ایران، یک ورامین همه روزه از ساعت ۱۷ فعالیت خود را با حضور میهمانان مختلف اغاز کرده و به صورت مستقیم این برنامه‌ها از رادیو تهران برای علاقمندان پخش می‌شود.

بر اساس این گزارش؛ در قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲، مردم شهرستان‌های ورامین و پیشوا با اطلاع از دستگیری امام راحل پای پیاده و کفن پوش به سمت تهران به حرکت در آمدند در این مسیر هفت تن از جوانان این دیار به نام‌های سید مرتضی طباطبایی، حسن خانی، عزت الله رجبی، امیر هوشنگ

معصومشاهی، جعفر عرب مقصودی، مسیب مهابادی و ابوالقاسم اردستانی در پل تاریخی باقرآباد به دست نیرو‌های رژیم شاهنشاهی به شهادت رسیدند.

گفتنی است که برنامه رادیو خرداد همه روزه تا روز ۱۵ خرداد در مقابل مسجد تاریخی جامع ورامین واقع در خیابان شهید بهشتی اجرا می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین