کد خبر: ۸۴۲۶۷۶
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰

یاغی استقلالی در ترکیب اصلی پرسپولیس نیست

اگر سرنوشت دربی فینال حذفی به ضربات پنالتی کشیده شود آن گاه شیخ دیاباته این شانس را دارد که برابر تیم سابق خودش استقلال به زمین برود.
یاغی استقلالی در ترکیب اصلی پرسپولیس نیست
آفتاب‌‌نیوز :

یحیی گل محمدی هفته هاست با ترکیب؛ علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، وحید امیری و عیسی آل کثیر برابر حریفان بازی می‌کند.

پرسپولیس در سال ۱۴۰۲ تاکنون نباخته و بخش عمده‌ای از این آمار خیره کننده مربوط به ترکیب ثابت این تیم بوده که شکست ناپذیر نشان داده اند. نکته جالب آن که شیخ دیاباته مهاجم سابق استقلال، پس از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت و بازگشت به تمرینات گروهی، فقط روی نیمکت پرسپولیس نشسته و به بازی گرفته نشده است. یحیی گل محمدی، اما این بار برنامه خاصی برای استفاده از شیخ دیاباته در نظر گرفته است.

این مهاجم پا به سن گذاشته در صورتی به زمین رفته و برابر تیم سابق خودش استقلال بازی می‌کند که کار به ضربات پنالتی بکشد. شیخ دیاباته در گذشته نیز بار‌ها ثابت کرده پنالتی زن قهاری است و یحیی گل محمدی نیز تصمیم گرفته است در صورت نیاز از این مهارت مهاجم خارجی خود استفاده کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین