کد خبر: ۸۴۳۳۳۵
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱

توقف خطوط تولید به مناسبت هفته جهانی بدون دخانیات

به مناسب هفته جهانی بدون دخانیات و با توجه به هشتادو ششمین سال فعالیت شرکت دخانیات ایران، کلیه خطوط تولید این شرکت به مدت ۸۶ دقیقه متوقف شد.
توقف خطوط تولید به مناسبت هفته جهانی بدون دخانیات
آفتاب‌‌نیوز :

امروز - چهارشنبه - کلیه خطوط تولید این شرکت به مدت ۸۶ دقیقه متوقف شد. این توقف به مناسب هفته جهانی بدون دخانیات و با توجه به هشتادو ششمین سال فعالیت شرکت دخانیات ایران صورت گرفت.

بر اساس این برنامه کلیه خطوط تولید در مجتمع‌های تولیدی آذربایجان غربی، گلستان، مازندران، گیلان، اصفهان، تهران و کردستان به مدت ۸۶ دقیقه فعالیت خود را متوقف کردند. سال گذشته نیز شرکت دخانیات فعالیت خود را به مدت ۸۵ دقیقه متوقف کرده بود.

میثم اکبری دلیر، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت دخانیات ایران، با اشاره به هفته بدون دخانیات گفت: پیشگیری و کاهش مصرف دخانیات با فرهنگ‌سازی و آموزش سلامت از برنامه‌های ماست، چرا که ما خواهان سلامت مردم و کاهش مصرف دخانیات در کشور هستیم.

اکبری دلیر با بیان اینکه ما دخانیات را یک صنعت می‌بینیم و ناگزیریم در این صنعت فعالیت و تولید کنیم، افزود: ما با تبلیغ و ترویج دخانیات مخالفیم اما ضرورت توجه به تولید در داخل و اشتغال‌زایی را علت فعال بودن این صنعت می‌دانیم.

وی توقف خط تولید، مسابقه کتابخوانی برای عموم، مسابقه نقاشی برای کودکان و نوجوانان ۸ تا ۱۵ سال، اهدای خون کارکنان شرکت، کوهپیمایی و جمع‌آوری فیلتر سیگار، همایش دوچرخه سواری بین مردم منطقه و کارکنان شرکت در خیابان قزوین و داخل شرکت را از جمله این برنامه‌ها دانست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین