کد خبر: ۸۴۳۵۱۰
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۲

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های مواصلاتی مازندران

رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز ۱۱خرداد تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۰ خرداد ماه ۱۴۰۲ در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد.
اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های مواصلاتی مازندران
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ "یدالله جهان تاب" در تشریح این خبر، گفت: به منظور ارتقاء ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت های ترافیکی تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۰ خرداد ماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز ترافیک تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۰ خرداد ماه در تمامی محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.

سرهنگ جهان تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس و بالعکس، اظهار کرد: تردد انواع وسایط نقلیه از امروز پنج شنبه ۱۱ خرداد ماه تا پایان اجرای طرح ازساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و از ساعت ۳ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ از میدان امیرکبیر کرج و آزاد راه تهران- شمال  به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

جهان تاب، خاطرنشان کرد: تردد انواع وسایط نقلیه از روز پنج شنبه ۱۱ خرداد ماه تا پایان اجرای طرح از ۹ صبح  تا ساعت ۲۲ از مرزن آباد به سمت کرج  ممنوع بوده و تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۲ همان روز از میدان امیرکبیر کرج و آزاد راه تهران-شمال به سمت مرزن آباد  به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به محدودیت های ترافیکی و ممنوع بودن تردد تمامی تریلر ها در محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امروز پنج شنبه ۱۱ خرداد ماه و همچنین از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ روزهای جمعه، شنبه و دوشنبه ۱۲، ۱۳، ۱۵ و همچنین جمعه ۱۹ خرداد ماه از این محور ممنوع است .

سرهنگ جهان تاب یادآور شد: اجرای محدودیت های پیش بینی شده منوط به شرایط ترافیکی بوده و در صورت عادی بودن با هماهنگی ماموران پلیس راه در محل اجرای محدودیت ها کان لم یکن تلقی و در شرایط افزایش حجم تردد و ترافیک، ساعات اجرای محدودیت ها افزایش می یابد.

رئیس پلیس راه مازندران همچنین با اشاره به ممنوع بودن تردد ناوگان عمومی حامل زائران حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی در ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد در محور کندوان خاطرنشان کرد: برای این منظور باید تردد در محورهای هراز و فیروزکوه به عنوان محورهای جایگزین انجام گیرد .

وی در خاتمه  از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، ضمن مدیریت سفر خود در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین