کد خبر: ۸۴۴۱۸۳
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹

قرارداد ملی‌پوش استقلال فسخ شده است

مسئول نقل و انتقالات لیگ برتر گفت: قرارداد بازیکن استقلال با این باشگاه یک طرفه فسخ شده است.
قرارداد ملی‌پوش استقلال فسخ شده است
آفتاب‌‌نیوز :

بعد از فینال جام حذفی ابوالفضل جلالی قرارداد خود را به صورت یک طرفه با باشگاه استقلال فسخ کرد اما شب گذشته حجت کریمی سرپرست این باشگاه این موضوع را در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر رد کرد و مدعی شد این اتفاق نیفتاده است.

به همین دلیل با فرشید طاهری مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ برتر تماس گرفتیم که وی در این خصوص گفت: جلالی با حضور در سازمان لیگ قرارداددش را به صورت یک طرفه فسخ کرده و اگر باشگاه استقلال این بازیکن را می خواهد باید با او قرارداد جدید امضا کند.

وی در خصوص اینکه چرا سرپرست باشگاه استقلال مدعی است که این اتفاق نیفتاده، گفت: اگر باشگاه استقلال به این فسخ اعتراض دارد می تواند در کمیته وضعیت بازیکنان موضوع را پیگیری کند. در مجموع ما سه نوع فسخ داریم. مورد اول توافق دو طرفه است که این پایان همکاری با رضایت طرفین است، حالت دوم فسخ یک طرفه قرارداد از سوی باشگاه است مثل مورد سیاوش یزدانی و حالت سوم فسخ یک طرفه از سوی بازیکن است درست مثل ابوالفضل جلالی.

طاهری تاکید کرد: در هر صورت اگر فسخ یک طرفه باشد تمام عواقب این فسخ یک طرفه به پای کسی است که این درخواست را داشته و در کمیته وضعیت باید پای تصمیم آن باشد.

مسئول نقل و انتقالات لیگ برتر در پاسخ به این سئوال که در قوانین جدید سازمان لیگ فسخ یک طرفه قرارداد حذف نشده، گفت: نه این طور نیست، طبق ماده ۱۶ و ۱۷ در فسخ یک طرفه قرارداد سازمان لیگ بدون ورود به ماهیت می تواند این کار را انجام دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین