کد خبر: ۸۴۴۲۱۲
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰

از تبدیل وضعیت نیرو‌های موقت چه خبر؟

نماینده خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: تبدیل وضعیت نیرو‌های قراردادی، شرکتی و موقت در گام نهایی قرار گرفته و به زودی شاهد اجرای آن در دولت سیزدهم خواهیم بود.
از تبدیل وضعیت نیرو‌های موقت چه خبر؟
آفتاب‌‌نیوز :

میر غنی نظری ظهر سه شنبه در آئین تکریم و معارفه مدیران کل صدا و سیمای مرکز اردبیل اظهار کرد: چهار ایراد شورای نگهبان و ۲ ایراد نظارتی مجمع تشخیص مصلحت در حال رفع شدن است تا طرح ساماندهی نیروی انسانی و تبدیل وضعیت این نیرو‌ها با تأیید نهایی برای اجرا به دولت ارسال شود.

وی مظلومیت نیروی انسانی شاغل در صدا و سیما را یادآور شد و تصریح کرد: باید مدیران صدا و سیما توجهی جدی به نیرو‌های زبده، متعهد، متخصص و کارآمد داشته باشند تا شاهد تولید آثار ارزشمند و فاخر در رسانه ملی باشیم.

نماینده خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل غفلتی که در سال‌های گذشته در بحث نیروی انسانی شده ما در اشکال مختلف از ساعتی گرفته تا شرکتی و قراردادی نیروی فعال را در صدا و سیما شاهد هستیم در حالی که باید استخدام پیمانی و رسمی این نیرو‌ها با همکاری صدا و سیما به سرانجام رسیده و تعیین تکلیف شود. امیدواریم در دوره جدید مسئولیت مدیرکل صدا و سیمای اردبیل که خود از نیرو‌های توانمند جنوب استان اردبیل است، زمینه و بستر ساماندهی نیروی انسانی در صدا و سیمای مرکز اردبیل فراهم شده و این نیرو‌ها با دغدغه کمتر و آرامش بیشتر بتوانند در ارائه برنامه‌های تأثیرگذار موفق عمل کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: مظلومیت جبهه فرهنگی و رسانه‌ای کاملاً مشهود است و در این عرصه باید نیروی انسانی توانمند مورد حمایت قرار گیرد که قطعاً در سایر رسانه‌ها نیز ضرورت دارد تا فعالان این حوزه از حمایت‌های حداکثری بهره‌مند شوند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در کنار تولید آثار فاخر و ارزشمند، ضروری است تا مدیریت جدید صدا و سیما به شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان توجهی جدی داشته باشد تا با معرفی این توانمندی‌ها و استعداد‌ها زمینه توسعه گردشگری و رونق این صنعت به شکل مطلوب فراهم آید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین