کد خبر: ۸۴۴۴۶
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۸۷ - ۰۶:۱۱

بانک المستقبل ایزو گرفت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بانک بحرینی المستقبل توانست گواهینامه ایزو 27001:2005 را بعنوان بانکی کاملا تجاری کسب کند. گواهینامه فوق بدلیل عملکرد در خور توجه فنآوری اطلاعات و مطابقت آن با سیستم استاندارد مدیریت و ایمنی اطلاعات ایزو 27001:2005 به بانک المستقبل اعطا شده است.

این بانک از ابتدای ماه جولای سال 2004 میلادی با سرمایه‌گذاری مشترک بانک ملی ایران، بانک صادرات و بانک الاهلی یونایتد بحرین تاسیس شد. بانک المستقبل با کسب تاییدیه از سوی بانک مرکزی بحرین دفتر مرکزی خود در منامه را افتتاح نمود. این بانک با نظارت و حمایت بانک مرکزی ایران و بحرین آغاز به فعالیت نمود. 

هدف از افتتاح چنین بانکی تقویت اقتصاد دو کشور و نیز پیشبرد برنامه‌های توسعه بازرگانی در بازارهای بین‌المللی بود. این بانک تلاش می‌ورزد تا با جذب سرمایه و بكارگیری آن در تأمین مالی بخش‌های مختلف اقتصادی و نیز با ارائه خدمات نوین بانكی، سهم عمده‌ای در فعالیت و مشاركت در رشد، شکوفایی و پیشبرد اقتصادی دو كشور داشته و با در نظر گرفتن دقت، سرعت و سهولت، به مشتریان خود تسهیلاتی با کیفیت بالا رائه دهد.

بانک المستقبل با تمرکز بر سرمایه‌گذاری عمده بانکی سعی در ایجاد معاملات مالی و تجاری مابین ایران و کشورهای عرب حاشیه خلیج‌فارس داشته و سعی می‌نماید تا با جذب سرمایه، مجاری بازرگانی و تجارتی مناسب جهت پیشرفت و توسعه اقتصادی را بوجود آورد.

این بانک یکی از معدود بانک‌‌های بحرینی است که توانست با کسب گواهینامه ایزو 27001:2005 خود را با سیستم استاندارد مدیریت اطلاعات بین‌المللی هماهنگ سازد. 

دکتر حمید برهان، مدیر کل این بانک در این زمینه گفت: «کسب گواهینامه ایزو 27001:20 موفقیت بی‌نظیری برای بانک ما بشمار آمده که بر تعهد عمیق ما در زمینه ارائه اطلاعات صحیح و استاندارد در سطح جهانی و امنیت اطلاعات صحه می‌گذارد».
 
لازم به ذکر است گواهینامه ایزو 27001:2005 تعیین کننده: برقراری، اجرا، عملیات، نظارت، بازنگری، پشتیبانی و بهینه‌سازی مدیریت اطلاعات و فنآوری با در نظر گرفتن خطرات احتمالی اقتصادی است و کسب این مدرک موکد نظارت صحیح، مناسب و نیز پشتیبانی از اطلاعات با ارزش اندوخته شده در بانک می‌باشد.
 
حسین رضایی، مدیر فناوری اطلاعات بانک المستقبل نیزاظهار کرد: «کسب گواهینامه بین‌المللی معتبری همچون ایزو به مشتریان ما احساس اعتماد و امنیت مالی بیشتری القاء کرده و ما را در ارائه خدمات بهتر به منظور رفاه حال و صرفه‌جویی در اوقات مشتریان کوشاتر می‌سازد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین