کد خبر: ۸۴۴۵۰۴
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹

نقدی بر خداحافظی ریکاردو ساپینتو

به نظر می‌رسد، بر خلاف آنچه که مدیرعامل باشگاه استقلال مدعی شد، این باشگاه تمایلی برای تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو نداشت.
نقدی بر خداحافظی ریکاردو ساپینتو
آفتاب‌‌نیوز :

ریکاردو ساپینتو پیش از دربی بار‌ها و بار‌ها از تمایل خود برای تمدید قرارداد با باشگاه استقلال خبر داد و گفت موضوع مالی برای او مهم نیست و در نهایت امروز از تیم استقلال خداحافظی کرد.

او امروز در بخشی از متن خداحافظی اش که در صفحه شخصی اش منتشر شد، این چنین نوشت: «برخلاف آنچه نشان داده می‌شود، من پیشنهاد قابل توجهی از باشگاه استقلال دریافت نکرده یا آن را رد نکرده‌ام. پیوند اعتماد من و هیئت مدیره کاهش یافته است. در نتیجه، تصمیم گرفتم به دنبال راهی متفاوت باشم.»

باشگاه استقلال برای گذر از ریکاردو ساپینتو و عقد قرارداد با مربی جدید به به اندازه کافی بهانه داشت. عدم قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی. پس نیازی نبود عنوان کند ریکاردو ساپینتو تنها گزینه باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد است و باشگاه استقلال جزء ریکاردو ساپینتو گزینه‌ای برای تمدید قرارداد ندارد.

ریکاردو ساپینتو را نخواستند و رفت. این بهترین تصمیمی بود که او می‌توانست برای آینده خود بگیرد. جون باشگاه استقلال تمایلی برای تمدید قرارداد وی نداشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین