کد خبر: ۸۴۴۵۶
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۱:۴۴

كشت و صنعت شمال تعطيل شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به رغم فعاليت 1200 كارگر در مجتمع كشت و صنعت شمال، اين كارخانه تعطيل شد.

به گزارش سرویس اقتصادی آفتاب، مجتمع كشت و صنعت شمال يكی از كارخانجات فعال و پويای مازندران و به عنوان دومين توليد كننده روغن نباتی در كشور با فعاليت هزار و 200 كارگر به طور مستقيم در امر توليدات محصولات روغن نباتی نقش بسزايی در كشور ايفا می‌كند.
 
اين كارخانه پس از پشت سرگذاشتن يک دوره ركود و مشكلات عظيم، توانست ضمن پويايی در اين امر در جهت اشتغالزايی و همچنين توليد عرضه و صادرات، در چند ساله اخير همواره در رده بهترين و برترين‌ها قرار داشته باشد و خوشبختانه هميشه در امر پرداخت حق و حقوق كارگران بسيار دقيق عمل كرده است.

اين كارخانه عليرغم اينكه در زمينه توليد عرضه و حمايت از كارگران خويش هيچگونه مشكلی نداشته اما به دليل بی‌توجهی در استان تعطيل شده است و كارگران اين كارخانه با بيكاری مواجه شده و صاحبان آن هم از فعاليت در اين مجتمع پشيمان شدند.

اين كارخانه در جريان توفان امسال و به رغم خسارات سنگين با عدم حمايت بيمه‌ای روبه‌رو شده و به تازگی هم اداره دارايی و ماليات با بستن ماليات سنگين براي اين كارخانه، موجبات تعطيلی آن را فراهم آوردند.

گفتنی است، اين كارخانه از 15 بهمن ماه به مدت دو روز به صورت نيمه تعطيل در آمده و از روز 18 بهمن ماه به صورت كامل تعطيل شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین