کد خبر: ۸۴۴۶۵۱
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۱

باران در جاده‌های ۱۳ استان / ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی/ انسداد محور کرج- چالوس

مرکز مدیریت راه‌ها ترافیک راه‌های شمالی کشور را سنگین دانست و از ادامه بارندگی در برخی محور‌های استان‌های اردبیل، اصفهان، البرز، تهران، زنجان، قزوین، قم، مازندران، مرکزی، همدان، گلستان، گیلان و یزد خبر داد.
باران در جاده‌های ۱۳ استان / ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی/ انسداد محور کرج- چالوس
آفتاب‌‌نیوز :

براساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای، هم اکنون محدودیت تردد تمام وسایل نقلیه در مسیر جنوب به شمال محور کرج- چالوس به علت تخلیه بار ترافیکی اجرا شده است.

براین اساس تردد تمام وسایل نقلیه در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و ترافیک در مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا هزارچم و گچسر تا نساء نیز سنگین است.

هم اکنون ترافیک سنگینی در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل وانا تا آب اسک و محور فیروزکوه محدوده گیلاوند اعلام شده است.

ترافیک در محور بومهن – تهران محدوده‌های بومهن و جاجرود نیز سنگین است.

رییس پلیس راه البرز نیز با بیان اینکه جاده کرج - چالوس در محدوده این استان همچنان بسته است از مسافران خواست در صورت سفر به شمال کشور از آزادراه تهران -شمال تردد کنند.

سرهنگ "پیمان کرمی" شامگاه پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از عصر امروز شاهد بارش رگباری باران، وقوع سیل و ریزش کوه در جاده کرج - چالوس بودیم که سبب بسته شدن این مسیر شد.اکنون حد فاصل "عسل کوچ" تا تونل ۶ (تکاوران) چند مورد ریزش کوه رخ داده که ماموران راهداری مشغول پاکسازی مسیر هستند، اما محور تا اطلاع ثانوی بسته است.سفر به شمال کشور از مسیر جاده کرج - چالوس در حال حاضر امکانپذیر نیست و مسافران اصرار به سفر نداشته باشند.

جاده کرج - چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر نیمی از آن در استان البرز و مابقی در استان مازندران واقع شده است.

امکان تردد از آزادراه تهران- شمال تا رفع انسداد محور کرج- چالوس فراهم است

در پی محدودیت تردد در محور کرج-چالوس به دلیل ریزش سنگ، آزادراه تهران-شمال به عنوان مسیر جایگزین اعلام شد.

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راههای سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای، محور کرج - چالوس حدفاصل میدان امیرکبیر تا شهرستانک مسیر (رفت و برگشت) به دلیل بارش باران، سیلاب و ریزش کوه در سطح محور و عدم ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود است.

سازمان راهداری اعلام کرد: هم اکنون آزادراه تهران- شمال به عنوان مسیر جایگزین اعلام شد.

امدادرسانی به بیش از ۲۰۰ نفر و ۱۵۰ خودرو گرفتار در جاده کرج _ چالوس

سرپرست فرمانداری کرج از امدادرسانی به بیش از ۲۰۰ نفر و ۱۵۰ خودرو گرفتار در سیلاب جاده چالوس به سمت کرج خبرداد.

" کاوه حدادپور" پنجشنبه شب با اشاره به اینکه حادثه سیل جاده کرج _ چالوس تا این لحظه تلفات جانی نداشته است، به خبرنگار ایرنا گفت: ۲ خودرو در این حادثه به رودخانه کرج سقوط کردند که با کمک نیروهای امداد سرنشینان آن نجات یافتند. مشکل اصلی در بخش آسارا در محدوده این جاده است که به علت بارش شدید باران توسط شن و ماسه درقسمت های مختلف جاده بسته شده و با همکاری هلال احمر، راهداری، بخشداری و شهرداری در حال بازگشایی مسیر هستیم.

سرپرست فرمانداری کرج تاکید کرد: در برخی مناطق به علت حجم زیاد خرابی، باز کردن جاده زمان زیادی می برد. با کمک ارتش، هلال احمر، بخشداری، شهرداری اداره کل بحران استانداری البرز افراد گرفتار شده، در مساجد، پاسگاه ها و پادگان ها در حال اسکان هستند.

وی یادآور شد: باتوجه به ترافیک مسیر کرج به چالوس از شهروندان میخواهیم با نیروهای امدادی همکاری کنند و مسیر را برای تردد خودروهای امدادرسانی باز کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین