کد خبر: ۸۴۴۷۱۸
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸

توضیح رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد به مصاحبه با اینترنشنال: در دام پلید این ضد انقلاب‌ها افتادم!

رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد به مصاحبه‌ای که با یکی از رسانه‌های فارسی زبان خارج از کشور داشت واکنش نشان داد.
توضیح رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد به مصاحبه با اینترنشنال: در دام پلید این ضد انقلاب‌ها افتادم!
آفتاب‌‌نیوز :

هاشم اسکندری در گفتگو با ایرنا، در خصوص مصاحبه‌ای که با یکی از شبکه‌های تلویزیونی اینترنشنال داشت، عنوان کرد: زمانی که با من تماس گرفته شد شماره تلفن از داخل بوده و بعد از بررسی‌ها مشخص شد که با نرم‌افزار خاصی شماره ایران جعل شده و صحبتی هم که با من داشتند نگفتند که از کدام شبکه هستند. قطعا شبکه اینترنشنال مورد تایید من نیست؛ شبکه‌ای که تنها به دنبال ایجاد حاشیه در ورزش کشور است.

وی افزود: دروغگویی‌های شبکه اینترنشنال بار‌ها اثبات شده است؛ با این حال مدام به این کارشان ادامه می‌دهند تا از این طریق به اهداف کثیف‌شان برسند. ما شاید در داخل کشور اختلاف نظر‌هایی داشته باشیم؛ اما قطعا این اختلاف نظر‌ها در جهت منافع ملی است.

سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد تصریح کرد: همانطور که گفتم مصاحبه من با اینترنشنال یک سواستفاده برنامه ریزی شده از من بوده و در این خصوص عمدی از طرف من در کار نبوده است. با این حال بابت این اشتباه از جامعه ورزش عذرخواهی می‌کنیم. شبکه معاند اینترنشنشال هیچ مشروعیتی ندارد که بخواهم با آن مصاحبه کنم و برای مصاحبه هم قطعا رسانه‌های معتبر داخلی را انتخاب خواهم کرد و نه یک رسانه دروغگو را.

اسکندری در پایان خاطرنشان کرد: این اتفاق باعث شد از این پس بیشتر مراقب باشم. متاسفانه عده‌ای از داخل کشور به این شبکه‌های معاند سوژه و اطلاعات غلط می‌دهند تا بتوانند به اهداف و منافع خود برسند؛ اما ما بدون توجه به این حاشیه‌سازی‌ها به دنبال اعتلای ورزش کشور هستیم. من سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستم و در اتفاقی که افتاد هیچ عمدی در کار نبود؛ چرا که در دام برنامه ریزی پلید این ضد انقلاب‌ها افتادم، با استفاده از شماره جعلی که با من تماس گرفته شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین