کد خبر: ۸۴۴۷۷۵
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹

جنایت خونین در پارتی شبانه

۲۹بهمن ماه 1401 یک درگیری دسته جمعی در میهمانی شبانه در یکی از باغ ویلاهای وحیدیه شهریار صورت گرفت.
جنایت خونین در پارتی شبانه
آفتاب‌‌نیوز :

وقتی گشت پلیس به محل درگیری رسید با پیکر خونین مرد ۳۵ساله‌ای روبه‌رو شد که در وسط باغ روی زمین افتاده بود.

خیلی زود فرهاد به بیمارستان منتقل شد اما شدت خونریزی به حدی بود که پس از چند ساعت فرهاد جان باخت و با مرگ وی بود که بازپرس کشیک قتل برای رسیدگی به این پرونده خودش را پای صحنه جنایت رساند.

تحقیقات اولیه توسط کارآگاهان زبده شهریار نشان می‌داد فرهاد در جریان درگیری مستانه در خانه باغ و در اثر ضربات چاقو به قتل رسیده است.

بازداشت قاتل فراری
عامل جنایت که بلافاصله از صحنه خونین شبانه پا به فرار گذاشته بود طولی نکشید که توسط مأموران پلیس شناسایی شد.
همزمان با دستگیری سالار چند نفر دیگر به نام فرید، پدرام، فرشاد وسیامک به خاطر شرکت در نزاع دسته جمعی بازداشت شدند.

گره کور
سالار که در بازجویی‌ها مدعی بود سهیل ضربه کاری را به فرهاد زده است اتهام قتل را قبول نداشت.سهیل آخرین فردی بود که دراین پرونده متواری شده بود و رسیدگی به پرونده را با چالش مواجه کرده بود.با تلاش‌های پلیس سرانجام این فرد نیز در عملیات فرا استانی شناسایی و دستگیر شد.

با دستگیری سهیل بود که تحقیقات کارآگاهان دایره جنایی شهریار به ثمر نشست و مشخص شد سالار خودش ضربه کاری را به مقتول زده است.
سالار در بازجویی‌های مجدد مدعی شد به میهمانی شبانه که در یکی از ویلاهای شهریار دعوت بودیم بر سر یک مشت حرف‌های پوچ و کینه قدیمی که بین دوستانم مطرح بود درگیری بین‌مان رخ داد. من چاقو داشتم و دوستان دیگرم هم همینطور. در درگیری برای دفاع از خود ضربه‌ای به فرهاد زدم اما هرگز فکر نمی‌کردم این ضربه من باعث مرگش شود بعد از من نیز یکی دیگر به او چاقو زد.

پس از اعتراف‌های نهایی سالار سرانجام این پرونده نیز از سوی پلیس مختومه اعلام شد و عامل جنایت و 5 متهم دیگر به خاطر شرکت در نزاع دسته جمعی راهی دادسرا شدند و بزودی درصف محاکمه قرار خواهند گرفت.

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران در این باره با اظهار اینکه مصرف مشروبات الکلی تأثیری سوء بر عملکرد روانی جوانان دارد، گفت: یکی ازمهمترین آسیب‌های مصرف مشروبات الکلی خشونت طلبی است که متأسفانه در این درگیری‌های خشونت بار شاهد جنایت‌های خونین هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین