کد خبر: ۸۴۴۹۳۷
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴

صعود حاجی‌موسایی و زندی به نیمه نهایی گرندپری رم

دو نماینده تکواندوی مردان ایران در وزن ۶۷- کیلوگرم با برتری مقابل رقبایشان راهی دیدار نیمه نهایی گرندپری رم شدند.
صعود حاجی‌موسایی و زندی به نیمه نهایی گرندپری رم
آفتاب‌‌نیوز :

در جریان دومین روز از رقابت‌های تکواندوی گرندپری رم، ابوالفضل زندی و مهدی حاجی موسایی در وزن ۵۸- کیلوگرم ایران با برتری مقابل رقبای خود راهی نیمه نهایی شدند اما نرگس میرنوراللهی و ملیکا میرحسینی در وزن ۶۷- کیلوگرم از دور مسابقات کنار رفتند.

مهدی حاج موسایی نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم ایران در دور نخست مقابل سزار رودریگز از مکزیک ۲ بر صفر و با نتایج ۱۱ بر یک و ۱۲ بر صفر به برتری رسید. وی سپس برابر دیمیترو پولوس از یونان۲ بر صفر و با نتایج ۱۰ بر یک و ۱۰ بر ۳ صاحب برتری شد. حاج موسایی در یک چهارم نهایی نیز مقابل عمر سلیم از مجارستان به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

همچنین ابوالفضل زندی دیگر نماینده ایران در این وزن نیز در دور نخست ۲ بر صفر مقابل تسکرا از کرواسی پیروز شد و در دومین مبارزه نیز ۲ بر یک از سد راوت از فرانسه گذشت. زندی در یک چهارم نهایی نیز ۲ بر صفر و با نتایج ۶ بر ۴ و ۸ بر ۳ مقابل واسکز از اسپانیا پیروز شد و به نیمه نهایی راه یافت.

اما ملیکا میرحسینی نماینده وزن ۶۷- کیلوگرم بانوان ایران در همان دور نخست مقابل چیچیلیا از اسپانیا ۲ بر صفر شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت. همچنین نرگس میرنوراللهی دیگر نماینده ایران در این وزن نیز در همان دور نخست مقابل لورن ولیامز از بریتانیا پس از آنکه در راند نخست به برتری ۷ بر ۶ رسید در ۲ راند بعدی با نتایج سنگین ۱۳ بر یک و ۱۶ بر یک شکست خورد و او نیز در همان دور نخست حذف شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین