کد خبر: ۸۴۶۳۹
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۶:۰۸

انتقاد پورمحمدی از اقدامات پراکنده و غیرمنسجم در حل مشکلات

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی از ملت ایران به عنوان ملتی عزتمند و پرافتخار یاد کرد و گفت: «امروز ملت ایران به برکت حضرت امام (ره) و انقلاب اسلامی الهام‌بخش کشورها شده است».

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی در جمع نمازگزاران نماز جمعه شهرستان رباط‌کریم با اشاره به جانفشانی‌های ملت ایران در پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی اظهار داشت: «مردم همواره با هوشیاری و صبوری در صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی حضور داشتند و با نثار بهترین جوانان و با تمام وجود از انقلاب اسلامی محافظت کردند».

وی افزود: «مردم پس از 30 سال علیرغم فشارهای اقتصادی و جنگ تحمیلی همچنان نسبت به دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی وفادارند و این را در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن امسال شاهد بودیم».

حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی با اشاره به پیشرفت‌های انقلاب اسلامی گفت: «انقلاب ما زایش و رویش دارد. اکنون نهال انقلاب اسلامی به درختی تنومند و تناور تبدیل شده است و ثمره آن جوانان دانشمند و متعهدی است که در فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی و علمی حضور دارند».

رئیس سازمان بازرسی کل کشور بر ضرورت شکرگزاری نعمت انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: «شکرگزاری این است که ضعف‌ها و کاستی‌ها را با اتکا به پیشرفت‌ها و دستاوردهای به دست آمده و بادقت و برنامه‌ریزی برطرف کنیم».

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان این‌که مقام معظم رهبری دهه چهارم انقلاب را به دهه عدالت و توسعه تعبیر کردند افزود: «باید از امکانات و منابع کشور استفاده بهینه کرد و نیاز بخش‌های مختلف را با اولویت و برنامه‌ریزی رفع کرد».

وی تصریح کرد: «اقدامات پراکنده و غیرمنسجم در حل مشکلات مردم، نه تنها مشکلات را حل نخواهد کرد بلکه نارضایتی و بی‌اعتمادی را در پی دارد».

حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود بر توجه به فرهنگ نظارت‌پذیری در دستگاه‌ها تأکید کرد و گفت: «امیدواریم فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ترویج شود».

رئیس سازمان بازرسی کل کشور همچنین در جمع اعضای شوراهای اسلامی و مردم شهرهای نسیم‌شهر، بوستان، گلستان و رباط‌کریم اظهار داشت: «مردم ایران، در دنیایی که همه‌ چیز به سمت فساد، تباهی و حاکمیت غیرخدا می‌رفت انقلابی باشکوه برپا کردند که نه تنها در عصر حاضر بلکه آیندگان نیز از آن به نیکی یاد خواهند کرد».

رئیس سازمان بازرسی کل کشور انقلاب اسلامی را انقلابی مردمی عنوان کرد و گفت: «حضرت امام راحل در رهبری و هدایت مبارزات انقلابی به مردم اعتماد کرد و پس از آن هم در سال اول پس از پیروزی انقلاب پنج انتخابات حساس و مهم را با حضور حداکثری مردم برگزار کرد».

وی ادامه داد: «در پرتو تعلیمات انقلاب اسلامی استعدادها و ظرفیت‌های جوانان کشور شکوفا شد و به پیشرفت‌ها و توفیقات مهمی در زمینه‌های علمی، صنعتی و فناوری دست یافتند».

حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی با بیان این‌که حضرت امام راه‌حل به ملت ایران شخصیت داد خاطرنشان کرد: «امروز ایرانیان به ایرانی بودن‌شان افتخار می‌کنند».

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با مناسب خواندن اقدام دولت در به نمایش گذاشتن دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: «نظام اسلامی نظامی برخاسته از دستورات و آموزه‌های اسلامی و ائمه اطهار(ع) است و پیشرفت‌هایی که بدست آمد بخشی از اهداف و برنامه‌های انقلاب اسلامی است. باید با وحدت، انسجام، صبوری و عقلانیت برای رفع مشکلات و تنگناها اقدام کرد».

وی با اشاره به ضرورت اجرای صحیح اصل 44 قانون اساسی گفت: «اجرای این اصل اقتصاد کشور را متحول خواهد کرد. براساس این اصل بخشی از مسئولیت و تصدی‌های دولتی به بخش عمومی و مردم واگذار می‌شود».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین