کد خبر: ۸۴۶۹۳۷
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲

حمایت دولت بایدن از دولت آلبانی در جریان حمله به اردوگاه اشرف

یک مقام دولت آمریکا گفت که دولت بایدن از "حق قانونی دولت آلبانی" در تحقیق از فعالیت‌های منافقین در این کشور حمایت می‌کند.
حمایت دولت بایدن از دولت آلبانی در جریان حمله به اردوگاه اشرف
آفتاب‌‌نیوز :

یک سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز سه‌شنبه ۳۰ خرداد، به صدای آمریکا گفت: دولت بایدن از حق دولت آلبانی برای تحقیق در مورد احتمال فعالیت‌های غیرقانونی در خاک خود، حمایت می‌کند.

این سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: به نظر می‌رسد ورود پلیس آلبانی به اردوگاه اشرف برای اجرای یک دستور دادگاه بوده و پلیس آلبانی به آمریکا اطمینان داده که طبق قوانین عمل کرده است.

نیرو‌های پلیس آلبانی روز سه شنبه به دستور سازمان مبارزه با فساد و جرایم سازمان یافته این کشور و با حکم دادگاه به کمپ اشرف ۳ در مانزا که محل استقرار گروهک منافقین است، حمله کردند. سخنگوی گروهک منافقین می‌گوید که پلیس آلمانی در این عملیات یک تن را کشته و ۳۶ تن را زخمی کرده است.

این بازرسی برای بررسی احتمال تروریستم و حملات سایبری از سوی گروهک منافقین انجام گرفت. به نوشته رسانه‌های آلبانی، با اینکه عملیات چهار ساعته پلیس این کشور در مقر منافقین قانونی بوده، مقاومت‌هایی از سوی این گروهک انجام گرفته است.

بر اساس اطلاعیه پلیس این عملیات با «هدف بررسی دقیق تمام فضا‌های داخلی و دفاتر انجام شد.» و «دستور این بازرسی‌ها به ظن وجود سازماندهی حملات سایبری علیه کشور‌های دیگر داده شده است.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین