کد خبر: ۸۴۷۶۵۹
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳

یک کشاورز در سیل ساردوییه کرمان مفقود شد

این کشاورز عصر امروز در اثر سیل در روستای گور از توابع ساردوییه مفقود شد.
یک کشاورز در سیل ساردوییه کرمان مفقود شد
آفتاب‌‌نیوز :

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان از وقوع سیل در بخش ساردوییه شهرستان جیرفت خبر داد و گفت: یک کشاورز در این حادثه مفقود شده است.
 
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان؛ رضا فلاح افزود: عملیات جستجو و نجات هلال احمر برای نجات فرد مفقودی آغاز شده است. این کشاورز عصر امروز در اثر بارندگی و طغیان رودخانه در روستای گور از توابع ساردوییه مفقود شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در ادامه با اشاره به آماده باش نیرو‌های امدادی این جمعیت در سیل تصریح کرد: چهار تیم امداد و نجات از شهرستان‌های جیرفت و ساردوییه به محل حادثه اعزام شدند.

سازمان هواشناسی امروز نسبت به وقوع رگبار، رعد و برق و وزش تندباد‌های لحظه‌ای برای برخی مناطق استان کرمان هشدار سطح زرد صادر کرد.

هواشناسی استان کرمان روز یکشنبه در ساعات بعدازظهر برای ارتفاعات مرکزی و نیمه جنوبی وقوع رگبار، رعد و برق و تند باد‌های لحظه‌ای پیش بینی کرده که با توجه به نوع بارش‌های این فصل آبگرفتگی معابر عمومی به صورت نقطه‌ای و جاری شدن رواناب از بالادست محتمل است.

بر اساس این هشدار برای روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه و برای نیمه جنوبی استان کرمان بویژه شهرستان‌های ارزوئیه، بافت، جیرفت، رابر، راین، ریگان، عنبرآباد، فاریاب، قلعه گنج، کهنوج و منوجان بارش رگباری باران و رعد و برق، آبگرفتگی معابر و احتمال جاری شدن روان آب پیش بینی می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین