کد خبر: ۸۴۸۵۰۲
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶

آغاز مهلت مجدد انتخاب رشته آزمون ارشد

مهلت مجدد انتخاب رشته‌های تحصیلی برای مجازین به انتخاب رشته‌ در آزمون ورودی کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ که تاکنون انتخاب رشته نکرده‌اند، از امروز آغاز می‌شود.
آغاز مهلت مجدد انتخاب رشته آزمون ارشد
آفتاب‌‌نیوز :

بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور و پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ و اطلاعیه های تاریخ ۸ و ۱۶ خرداد و با توجه به تقاضاهای مکرر داوطلبانی که در زمان مقرر موفق به انتخاب رشته نشده‌اند و برای مساعدت به آنها، ترتیبی اتخاذ شد که این داوطلبان بتوانند از امروز شنبه ۱۰ تیرماه تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۱۱ تیر ماه نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. 

بر این اساس صرفاً این دسته از داوطلبان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌ و مندرجات اطلاعیه های فوق و با در نظر داشتن نکات ذیل به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند.

بنا بر اعلام سازمان سنجش، برای داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام نموده‌اند، امکان ویرایش کدرشته محل های انتخابی وجود ندارد.

همچنین به دلیل عدم امکان معرفی برای مصاحبه در رشته های دارای شرایط خاص و آزمون عملی در این مرحله، داوطلبان از درج این رشته ها خودداری کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین