کد خبر: ۸۴۸۵۴۴
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
در این حادثه دو نفر با چاقو و قمه مضروب شدند

فیلم| حمله با قمه به کنسرت گرشا رضایی در سیرجان؛ ماجرا چه بود؟

بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی نوشت: ساعاتی پیش هشت فرد ناشناس با قمه و چاقو به سالن سینما قدس سیرجان که کنسرت «گرشا رضایی» در آن در حال برگزاری بود، حمله کردند و علاوه بر ایجاد فضای رعب و وحشت و خرد کردن شیشه‌های سالن، قصد ورود به سالن کنسرت را داشتند که با مقاومت عوامل حراست، نتوانستند به داخل سالن کنسرت راه یابند. گرشا رضایی و گروهش در سلامت کامل هستند و توسط یک دستگاه اتوبوس از محل برگزاری کنسرت خارج شده اند. یکی از نیرو‌های ارشاد با قمه مضروب و بستری است و یکی از عوامل حراست نیز چاقو خورده است.
فیلم| حمله با قمه به کنسرت گرشا رضایی در سیرجان؛ ماجرا چه بود؟
آفتاب‌‌نیوز :

شب گذشته (۹تیرماه) چند فرد ناشناس با قمه و چاقو به سالن سینما قدس سیرجان که کنسرت گرشا رضایی در آن در حال برگزاری بود، حمله کردند.

حمیدی مدیرعامل مؤسسه آوای آرشه که مسئول برگزاری این کنسرت بوده به ایسنا گفت: در حوالی ساعت ۲۳ در سانس دوم کنسرت، دو نفر از اراذل و اوباش که چهره خود را پوشانده بودند، اقدام به ورود به سالن با قصد بر هم زدن کنسرت کردند.این دو اراذل و اوباش شیشه‌ها را شکستند که نیرو‌های ارشاد و مؤسسه مانع از ورود آن‌ها به سالن کنسرت شدند.

حمیدی گفت: در این ماجرا یک نفر از نیرو‌های ارشاد و یک نفر از نیرو‌های مؤسسه مجروح شدند که به‌صورت سرپایی مداوا و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

او توضیح داد: این دو نفر قمه به دست وقتی که می‌بینند نمی‌توانند وارد سالن شوند با یک خودروی بدون پلاک از محل متواری شدند.

حمیدی بیان کرد: این موضوع در دستور کار پلیس است تا آن‌ها را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دهند. اراذل و اوباش وارد سالن کنسرت نشده‌اند و نه مردم و نه گروه موسیقی در زمان اجرا از این جریان مطلع نشده‌اند و کنسرت قطع نشده و فیلم‌ها گواه این موضوع هستند و همه این اتفاقات در لابی (راهرو) سالن رخ داده است.

توضیح گرشا رضایی

گرشا رضایی نوشت: امیدوارم با عوامل بر هم زدن امنیت کنسرت‌ها برخورد قانونی شود.

«گرشا رضایی» که کنسرتش به علت حمله عوامل ناشناس برهم خورد در واکنش به این اتفاق با بیان اینکه خود و گروهش در سلامت هستند نوشت: امیدوارم با عوامل بر هم زدن امنیت کنسرت‌ها برخورد قانونی شود.

تصاویری در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که حاکی است گروهی با قمه و چاقو به کنسرت «گرشا رضایی» در سیرجان کرمان حمله کرده‌اند.

حمله با قمه به کنسرت گرشا رضایی در سیرجان؛ ماجرا چه بود؟

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین