کد خبر: ۸۴۸۹۳۵
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷

قطعی: راه سیدحسین حسینی به فولاد بسته شد!

دروازه‌بان باتجربه فولاد خوزستان قراردادش با این باشگاه را تمدید کرد.
قطعی: راه سیدحسین حسینی به فولاد بسته شد!
آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه فولاد خوزستان که پیش از پایان فصل ۰۲-۱۴۰۱ لیگ برتر قرارداد کریستوفر نت را تمدید کرده و این دروازه‌بان اتریشی را، که در لیگ بیست و دوم ۱۵ کلین‌شیت داشت، نگه داشته بود، امروز هم با دیگر گلر باتجربه‌اش برای ادامه همکاری به توافق رسید.

شهاب گردان که طی سه سال اخیر در فولاد خوزستان عضویت داشته و در فصل گذشته یک حضور تعویضی و یک بازی ثابت برای این تیم انجام داده بود، با نظر علیرضا منصوریان در این باشگاه جنوبی ماندنی شد و قراردادش را به مدت یک فصل دیگر به امضاء رساند.

این دروازه‌بان ۳۹ ساله و پیشین تیم ملی که در فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ قهرمانان آسیا در ترکیب ۶ مسابقه مرحله گروهی فولاد خوزستان حضور داشت و در لیگ برتر هم ۴۲ بازی در سه سال گذشته برای این تیم انجام داده، باز هم قراردادش را تمدید کرد تا در کنار کریستوفر نت، جزء دو گلر علیرضا منصوریان در فصل جدید باشد.

طی روز‌های اخیر صحبت از حضور سیدحسین حسینی، دروازه‌بان و کاپیتان استقلال، در فولاد خوزستان مطرح شده بود که حالا این باشگاه جنوبی با تمدید قرارداد کریستوفر نت و شهاب گردان، تکلیف گلر‌های اول و دوم خود برای لیگ بیست و سوم را مشخص نمود.

باشگاه فولاد خوزستان پیش از این قرارداد ساسان انصاری، مجتبی نجاریان، محمد آبشک، وحید حیدریه و سعید واسعی را تمدید کرده و خرید‌های مهمی مثل شاهین توکلی، جفرسون باهیا و محمد عباس‌زاده را انجام داده بود.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین