کد خبر: ۸۵۱۵۱
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۹:۲۷

آغاز به کار جشنواره بین المللی پویا نمایی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ششمین جشنواره بین‌المللی پویا نمایی تهران فردا صبح آغاز به کار می‌کند.

به گزارش سرویس هنری آفتاب، ششمین جشنواره بین‌المللی پویانمایي تهران صبح يك‌شنبه11 اسفند با نمایش آثار انیماتور‌های ایرانی و خارجی در 7 سالن نمایش از ساعت 9 صبح آغاز می‌شود.

 در این دوره از جشنواره بیش از 20هزار دقیقه آثار پویانمایی انیماتورهای ایران و جهان که در دو سال اخیر تولید شده‌اند در بخش‌های مسابقه ایران و جهان، بخش نمایش ویژه، مروری برآثار باب کرتز و ... از ساعت 9 صبح تا 21 در 5 روز به نمایش در می‌آیند.

بر پایه این گزارش، همچنین در نخستین روز از جشنواره پویانمایی تهران مراسم رونمایی 2 کتاب«انیمیشن مستند، شیوه بیانی تازه» و «بانک جامع انیمیشن ایران» در مراسمی با حضور نویسندگان و انیماتورهای کشور برگزار خواهد شد .

بازار ملی فیلم‌های پویانمایی نیز با حضور بیش از 45 شرکت داخلی و خارجی در حاشیه این جشنواره کار خود را آغاز خواهد کرد.

علاقه‌مندان هنر پویانمایی که تمایل به تماشای آثار راه یافته به بخش مسابقه ایران و بین‌الملل این جشنواره را دارند، می‌توانند برای تماشای این آثار بلیت رایگان را از سالن‌های نمایش دریافت کنند. سینما کانون، موزه هنرهای معاصر و 5 سالن نمایش در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب به صورت هم‌زمان این آثار را به نمایش در می‌آورند.

پخش فیلم‌های بلند انیمیشن در سانس آخر که محصولاتی از ایران و جهان هستند و نمایش فیلم‌های برگزیده 5 دوره گذشته جشنواره پویانمایی از دیگر برنامه‌های جشنواره پویانمایی تهران هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین