کد خبر: ۸۵۲۷۵
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۱:۳۴
ادامه تصویر برداری «مرد دو هزار چهره»؛

«مهران مديری» به استاديوم ورزشی می‌رود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مهران مديری در ادامه تصويربرداری مجموعه تلويزيونی «مرد دوهزار چهره» به استاديوم ورزشی می‌رود.

به گزارش سرویس هنری آفتاب، مهران مديری در حال حاضر در لوكيشن اصلی سريال «مرد دوهزار چهره» واقع در ولنجک مشغول به كار است و از فردا به يک استاديوم ورزشی می‌رود تا يکی از موقعيت‌هايی را كه «مسعود شصت‌چی» درگير آن است، در اين لوكيشن به تصوير بكشد.

بنابراين گزارش، سريال «مرد دوهزار چهره» در 15قسمت 45دقيقه‌ای ساخته خواهد شد و تا به حال دو موقعيت از پنج موقعيتی كه شصت‌چی درگير آنهاست، تصوير شده است. 

تا به حال در اين سريال كه مانند «مرد هزار چهره» شخصيت اصلی آن مهران مديری است، بازيگران ديگری نظير سپند اميرسليمانی، شقايق جودت، سحر جعفری‌جوزانی، اميد روحانی، سحر زكريا، پروين قائم مقامی، هادی كاظمی، شايان احدی‌فر، كيهان ملكی، غلامرضا نيكخواه، سام نوری و محمد رضا هدايتی به بيژن بنفشه‌خواه، عارف لرستانی، سيامک انصاری، پژمان بازغی، رضا فيض نوروزی و فلامک جنيدی اضافه شده‌اند و رايزنی‌ها برای حضور بازيگران شاخص سينما و تلويزيون در اين سريال ادامه دارد.

به گزارش آفتاب، داستان‌های مجموعه تلويزيونی «مرد دوهزار چهره» در ادامه «مرد هزار چهره» است و اين بار «مسعود شصت‌چی» درگير پنج موقعيت‌ جديد می‌شود كه هر موقعيت در سه قسمت به تصوير درخواهد آمد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین