کد خبر: ۸۵۲۹۱۰
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴

سردار فدوی: دشمنان با روایت‌های نادرست به دنبال ناکارآمد نشان دادن انقلاب هستند

دریادار فدوی با تاکید بر نقش اثرگذار دانشگاه‌هادر گام دوم انقلاب گفت: حقیقت امروز دشمنان انقلاب اسلامی شکست همه جانبه در مقابل اقتدار ملت ایران است و در همه راهبرد‌های خود علیه انقلاب با شکست سنگین مواجه شده است.
سردار فدوی: دشمنان با روایت‌های نادرست به دنبال ناکارآمد نشان دادن انقلاب هستند
آفتاب‌‌نیوز :

سردار دریادار پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در جریان سفر به استان مرکزی در نشستی با رؤسای دانشگاه‌های استان اظهار داشت: انقلاب اسلامی سرآغاز حاکمیت اسلام ناب محمدی (ص)، با رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) رقم خورد و در طول ۴۵ سال گذشته به درختی تنومند تبدیل شده و مکتب امامین انقلاب با ملت ایران کرامت، استقلال، آزادی و عزت دارد.

به گزارش سپاه نیوز، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: مردم ایران فرهنگ ما می‌توانیم را در مکتب امامین انقلاب به خوبی آموختند و جوانان ایران اسلامی در همین مکتب به خودباوری و خودکفایی رسیدند و لذا خلق دستاوردهای عظیم در بخش‌های مختلف کشور و اقتدار روز افزون به برکت اندیشه و تفکر امامین انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: واقعیت و حقیقت انقلاب اسلامی برگرفته از قرآن و معنویت مبتنی بر اسلام ناب محمدی (ص) است و لذا این اقتدار و کارآمدی برگرفته از اندیشه‌های قرآنی است.

سردار فدوی اضافه کرد: دشمنان با تصویر سازی غلط و روایت‌های نادرست به دنبال ناکارآمد نشان دادن انقلاب اسلامی هستند که جهاد تبیین راهکار مؤثر برای مقابله با تلاش‌های دشمنان است.

وی تأکید کرد: حقیقت امروز دشمنان انقلاب اسلامی شکست همه جانبه در مقابل اقتدار ملت ایران است. دشمن در همه راهبردهای خود علیه انقلاب با شکست سنگین مواجه شده و این به برکت وجود رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری، بصیرت مردم و حضور جوانان غیرتمند در عرصه‌های مختلف خصوصاً بخش‌های علمی و دانشگاهی کشور است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: دانشگاه منشأ شکل گیری هویت فرهنگی جامعه و دانشجو و اساتید دانشگاه مظهر اقتدار جامعه هستند، در گام دوم انقلاب دانشگاه‌ها نقشی مهم و اثرگذار دارند و دانشگاه‌ها باید ترویج کننده و توسعه دهنده ارزش‌های اسلامی، اخلاقی و انقلابی باشد. باید با برنامه ریزی دانشجویان را با مفاهیم و معارف اسلامی آشنا کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین