کد خبر: ۸۵۵۵۴۲
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴

وزیر کشور: استاندار و فرمانداری در آستانه انتخابات تغییر نمی‌کند

وزیر کشور اعلام کرد: در آستانه انتخابات مجلس استاندار و فرمانداری تغییرات نخواهد کرد به طوری که تلاش بر این است با تثبیت آن‌ها کار‌ها انجام شود.
وزیر کشور: استاندار و فرمانداری در آستانه انتخابات تغییر نمی‌کند
آفتاب‌‌نیوز :

احمد وحیدی بعدازظهر پنجشنبه ۱۹ مرداد در بازدید از بیمارستان اکباتان شهر همدان، مطرح کرد: بیمارستان اکباتان همدان از پروژه‌های بزرگ و مهم استان است که امیدواریم تا پایان تابستان به افتتاح برسد.

وی با بیان اینکه حمایت خواهیم کرد تا هر چه سریع‌تر این پروژه به بهره‌برداری برسد، افزود: خوشبختانه بیمارستان تجهیز و آماده افتتاح شده است.

وزیر کشور در ادامه در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا استاندار یا فرمانداری در آستانه انتخابات مجلس تغییر خواهد کرد؟ توضیح داد: برنامه این است در آستانه انتخابات تغییراتی انجام ندهیم و تلاش بر این است با تثبیت آن‌ها کار‌ها انجام شود، مگر ضرورتی باشد.

محمدمهدی مجذوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز اعلام کرد: دستگاه ام آر آی ۱.۵ تسلا خریداری شده و درصدد هستیم این پروژه در هفته دولت افتتاح شود.

گفتنی است؛ در ادامه سفر یک‌روز وزیر کشور به همدان، وحیدی از پروژه مخزن بتن مسلح ۱۰ هزار مترمکعب ذخیره آب شرب همدان واقع در شهرک اندیشه نیز بازدید کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین