کد خبر: ۸۵۸۵۷۵
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳
تجمع مقابل وزارتخانه جهاد کشاورزی

تجمع دامداران مجتمع دامگستر فشافویه/ خودتان مجوز دادید؛ تخریب چرا؟!

تعدادی از دامداران مجتمع دامگستر فشافویه، امروز در اعتراض به تخریب و حکم قلع و قمع برخی از این دامداری‌ها امروز شنبه چهارم شهریورماه مقابل وزارت جهاد کشاورزی تجمع و پیگیر رفع این مشکل شدند.
تجمع دامداران مجتمع دامگستر فشافویه/ خودتان مجوز دادید؛ تخریب چرا؟!
آفتاب‌‌نیوز :

اخیرا در چند نوبت برخی نهاد‌ها مانند سازمان جهاد کشاورزی و... به مجتمع دامداردی دامگستر ورود کرده و اقدام به تخریب تعدادی از واحد‌های دامداری نموده اند.

 در حالیکه طبق گزارش‌های رسیده به خبرگزاری ایلنا، دلیل تخریب این واحد‌ها تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون تغییر کاربری اراضی کشاورزی است، اما دامداران مدعی هستند که این واحد‌ها را به صورت قانونی و با مجوز سازمان جهاد کشاورزی و سازمان نظام مهندسی کشاورزی ساخته اند و هیچ دلیلی برای تخریب این واحد‌ها وجود ندارد.

دامداران طی روز‌های گذشته نیز در تجمعی مقابل مجلس شورای اسلامی و تهیه طوماری، از طریق این نهاد نیز مشکل را پیگیری کرده بودند و اکنون نیز با تجمع مقابل وزارت جهاد کشاورزی پیگیر رفع مشکل و جبران خسارت‌های وارده هستند.

مجتمع دامگستر فشافویه، بزرگ‌ترین مجتمع دامداری کشور است که برای جمع آوری و انتقال دامداری‌های محدوده شهر تهران ایجاد شده شده است و نقش بسزایی در تامین شیر و گوشت کشور دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین