کد خبر: ۸۵۹۱۳۸
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴

احمد وحیدی: بی‌توجهی به بحران جمعیت کشور را به سمت آینده‌ای هولناک سوق می‌دهد

وزیر کشور معتقد است که بی‌توجهی به بحران جمعیت در کشور، ما را به سمت آینده‌ای هولناک سوق خواهد داد.
احمد وحیدی: بی‌توجهی به بحران جمعیت کشور را به سمت آینده‌ای هولناک سوق می‌دهد
آفتاب‌‌نیوز :

احمد وحیدی در افتتاح تصفیه خانه فاضلاب در شاهرود اظهار کرد: بحمدلله شهرستان شاهرود از ظرفیت‌های مختلفی برخوردار است و یکی از مهمترین این ظرفیت‌ها، توانمندی‌های فرهنگی این شهرستان است.

وزیر کشور با اشاره به بحران جمعیت در کشور و استان اضافه کرد: عدم توجه به این مقوله، کشور را به آینده‌ای هولناک پیش خواهد برد.

وحیدی، از تامین آب به عنوان معضل اساسی شاهرود نام برد و گفت: اولویت اساسی در کشور، تامین آب برای شهروندان است. 

وزیر کشور؛ افتتاح مرکز تصفیه فاضلاب شاهرود را نشان دهنده توجه به بحث آب در استان ارزیابی کرد و بر ضرورت تکمیل شبکه‌های فاضلاب در سطح کشور و استان تاکید کرد. 

وحیدی با تاکید بر اینکه فوری‌ترین کار جهت کاهش بحران آب توجه به بحث فاضلاب است گفت: موارد و مسائل مطرح شده از سوی مسئولان استان بررسی و پیگیری خواهد شد. 

وزیر کشور با تشکر از تلاش مسئولان استان، خاطرنشان کرد: سال دولت از هفته دولت آغاز می‌شود و این هفته نقطه اتصال عملکرد سال گذشته دولت و برنامه ریزی جهت سال بعد است.
سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان نیز در در این آیین ضمن خیر مقدم به وزیر کشور اظهار کرد: بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با کابینه مردمی آیت الله دکتر رییسی موجب نشاط و روحی تازه در میان دولتمردان شد.

وی افزود: استان سمنان ۳۰۰۰ شهید را در هشت سال دفاع مقدس تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

استاندار سمنان با اشاره به موفقیت‌ها و افتخارات استان سمنان طی دو سال گذشته از احیای ۱۲۷ واحد راکد در سطح استان خبر داد و افزود: استان سمنان دومین استان کشور در کاهش بیکاری است. 

استاندار سمنان، بحران کمبود جمعیت، تصادفات جاده‌ای و کمبود منابع آبی را مهمترین مشکلات استان عنوان کرد و اظهار کرد: با اقدامات انجام شده بیش از ۱۳۰ قنات احیا شده است.

تصفیه خانه فاضلاب شهرستان شاهرود با ظرفیت ۲۶۵۰ متر مکعب در شبانه روز و با اعتباری ۲۵۰ میلیارد ریالی و در کمتر از دو سال افتتاح و به بهره برداری رسید. قرار است امروز در جریان سفر وزیر کشور ده‌ها پروژه استان در شهرستان‌های شاهرود، دامغان، سمنان، مهدیشهر و گرمسار افتتاح شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین