کد خبر: ۸۵۹۸۳۰
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹

خرید یوسی پابجی موبایل ارزان از واریا شاپ

بازیکنان و علاقمندان به بازی پابجی می‌توانند با خرید یوسی‌های متنوع، اقدام به اضافه کردن آیتم‌های جدید به بازی کرده و هیجانی‌تر ادامه دهند. یوسی‌ها امکان خرید اقلام مختلفی مانند اسکین، انواع اسلحه و حیوانات را میسر ساخته و گاهی امکان ارتقاء و طی کردن مراحل بازی را ممکن می‌سازند.
خرید یوسی پابجی موبایل ارزان از واریا شاپ
آفتاب‌‌نیوز :

برخی بازیکن‌های تازه وارد به بازی پابجی، از پرداخت‌های درون برنامه‌ای اطلاعی ندارند. در این بازی یک ارز رایج، با نام رسمی یوسی وجود دارد که نام دیگر آن دلار بازی پابجی موبایل است. به واسطه خرید یوسی، افراد به راحتی می‌توانند سطح بازی خود را تا حد قابل‌توجهی ارتقاء دهند و در رقابت‌ها شرکت کنند.

نحوه بازی در این گیم بسیار راحت بوده و این بازی آنلاین همواره در حال چک شدن و بررسی از سوی سرور است تا هیچگونه تخلفی در آن رخ ندهد. در ادامه مقاله جهت نحوه خرید یوسی پابجی موبایل ارزان از واریا شاپ با ما همراه باشید.

بازی پابجی موبایل چیست؟

این بازی، از سری بازی‌های سبک بتل رویال، مانند کالاف دیوتی است که از زمان ساخت تا کنون گیمر‌های زیادی را به خود جذب کرده است. برخی از آیتم‌های جذاب آن که با خرید یوسی در اختیار کاربر قرار می‌گیرد، چند نفره شدن بازی و دارا بودن نسخه موبایل با گرافیک و صداگذاری عالی است که باعث رو آوردن بازیکنان به سمت پلتفرم این بازی شده است.

در پابجی رقابت همزمان بین ۱۰۰ نفر است که در نهایت، برنده این بازی شخصی است که توانسته زنده بماند. با خرید UC پابجی موبایل از واریا شاپ، بازیکنان می‌توانند برای خود اسکین لباس، اسکین اسلحه و اسکین ماشین خریده و اکانت خود را الایت یا الایت پلاس کنند. در صورت موفقیت در مراحل مختلف بازی، بازیکنان اسکین‌های جایزه نیز دریافت می‌کنند.

خرید یوسی پابجی موبایل و کاربرد‌های طلایی آن

با خرید یوسی موبایل می‌توانید کاراکتر خود را متمایز ساخته و بازی را در سطح‌های دلخواه ارتقاء دهید. متمایز ساختن کاراکتر با خرید انواع اسکین‌ها یا طی کردن برخی مراحل دشوار بازی صورت می‌گیرد که در ادامه به بررسی برخی از کاربرد‌های طلایی آن خواهیم پرداخت.

استراتژی در نبرد با خرید لباس

بازیکنان می‌توانند با خرید یوسی استیشن از واریا شاپ، با استراتژی‌های مختلف به نبرد با دشمنان بروند. به طور مثال اگر استراتژی به گونه‌ای باشد که بازیکن با لباس مخفی به جنگ برود، باید حتما با خرید یک کت بلند، عینک دودی و یک کلاه لبه‌دار شخصیت خود را مرموز ساخته و بازی را ادامه دهد. در صورتی که قصد دارید در میدان جنگ جولان دهید و در شهر خون به پا کنید، باید از لباس‌های ترسناک که شخصیت شما را پر از خشونت و ترس نشان می‌دهد، استفاده کنید.

شرکت در رقابت‌های رویال پس و الایت رویال پس

با خرید یوسی پابجی موبایل، به راحتی می‌توانید در رقابت‌های پس و الیت‌رویال‌پس شرکت کرده و با طی کردن و پشت سر گذاشتن کلیه ماموریت‌ها و تکمیل رویدادها، در بازی موفق شوید.

اسکین اسلحه و وسایل نقلیه

یکی از کاربرد‌های خرید یوسی ورود به اکانت از واریا شاپ، خرید پوسته برای وسایل نقلیه و اسلحه‌هاست که در این صورت نه تنها بازی را از نظر ظاهری جذاب‌تر می‌کند، بلکه راهی جهت نمایان ساختن شخصیت و استایل کاراکتر خود، در میان سایر بازیکنان است.

خرید یوسی پابجی موبایل ارزان از واریا شاپ

ارتقاء شخصیت اجتماعی

به واسطه خرید یوسی، بازیکنان می‌توانند شخصیت اجتماعی خود را افزایش داده و با تشکیل گروه یا پیوستن به گروه‌های دیگر با گیمر‌های هم سطح خود بازی کنند. در برخی موارد نیز می‌توانند ارتباط یا چت‌های خود را سفارشی کنند.

بهترین آیتم‌هایی که با خرید یوسی موبایل می‌توانید به‌دست آورید

افرادی که بازی‌های موبایل مانند پابجی را انجام می‌دهند، با خرید یوسی اقدام به ارتقاء بازی و جذاب کردن آن می‌کنند. حقیقت این است که با خرید یوسی استیشن از واریا شاپ، در هر مرحله می‌توانید اقلامی را تهیه کنید که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

خرید باکس

از بهترین پیشنهادات برای خرج کردن UC PUBG خرید جعبه است؛ چراکه نسبت به اسکین‌ها و لباس‌ها ارزان‌تر بوده و قطعا در هر حال، یوسی کافی جهت خرید آن را دارید. درون این جعبه‌ها انواع لباس‌ها و اکسسوری‌های گران قیمت وجود دارد که حتی گاهی ارزش آن‌ها از مقدار یوسی که خرج کرده‌اید بیشتر است، به همین دلیل ارزش ریسک کردن را دارد.

خرید لباس به جای اسکین اسلحه

به دلیل تنوع طلب بودن گیمر‌های حرفه‌ای، اغلب آن‌ها با دیدن اسکین‌ها زیباتر مجذوب آن‌ها می‌شوند. چنانچه بازیکنی قصد دارد مقدار یوسی‌های خود را خرج اسلحه‌های متنوع و وسیله نقلیه نکند، با خرید لباس‌های مختلف می‌تواند شخصیت و استایلی جذاب را در میان بازیکنان دیگر برای کاراکتر خود به ارمغان آورد.

خرید یک حیوان خانگی

یکی دیگر از بهترین گزینه‌ها برای خرج کردن یوسی، خرید یک حیوان خانگی است؛ چراکه مثل یک دوست و همراه وفادار در طول بازی یار شماست. این حیوان گاهی در مراحل مختلف بازی به کمک شما شتافته و می‌تواند در پیروز شدنتان نقش به‌سزایی داشته باشد.

قیمت و خرید یوسی پابجی در واریا شاپ

شما می‌توانید جهت خرید یوسی پابجی از طریق واریا شاپ، قیمت‌ها را به صورت لحظه‌ای چک کرده و اقدام به خرید کنید. این مجموعه یوسی را به طور مستقیم و بدون واسطه، همچنین در سریع‌ترین زمان ممکن با تخفیفات عالی در اختیار بازیکن قرار می‌دهد. برخی محصولات دیگر که می‌توان از طریق مراجعه به این سایت آن‌ها را خریداری کرد، عبارت‌اند از:

  • خرید Prime و خرید Prime Plus از واریا شاپ
  • خرید آرپی پرایم و خرید آرپی پرایم پلاس از واریا شاپ

برای خرید پرایم پلاس از واریا شاپ کافی است اقدام به وارد کردن آیدی و نام خود در سایت کرده و هیجان بازی خود را چند برابر کنید. همچنین قیمت این یوسی‌ها به گونه‌ای است که شما می‌توانید با خیال راحت و با برنامه‌ریزی دقیق اقدام به خرید مقرون‌به‌صرفه‌ترین بسته‌ها کنید.

نحوه خرید یوسی پابجی موبایل

در واریا شاپ شما می‌توانید امن‌ترین یوسی‌ها را تهیه کرده و در کم‌ترین زمان ممکن، با بهترین قیمت‌ها خرید خود را نهایی کنید. خرید این آیتم جذاب به ۳ روش امکان‌پذیر است که عبارت‌اند از:

  • خرید یوسی پابجی موبایل با آیدی معروف
  • خرید یوسی لاگین با استفاده از نام کاربری و گذرواژه
  • خرید از طریق آیدی جهت خرید یوسی‌های یکبار مصرف

خرید یوسی پابجی موبایل ارزان از واریا شاپ

بازی هیجان انگیز با خرید یوسی

بازیکنان و علاقمندان به بازی پابجی می‌توانند با خرید یوسی‌های متنوع، اقدام به اضافه کردن آیتم‌های جدید به بازی کرده و هیجانی‌تر ادامه دهند. یوسی‌ها امکان خرید اقلام مختلفی مانند اسکین، انواع اسلحه و حیوانات را میسر ساخته و گاهی امکان ارتقاء و طی کردن مراحل بازی را ممکن می‌سازند.

کاربران عزیز می‌توانند یوسی مد نظر خود را با کم‌ترین قیمت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن از واریا شاپ خریداری کرده و یک بازی شگفت‌انگیز را تجربه کنند. در این مقاله سعی بر آن بود تا ضمن معرفی این بازی جذاب، کاربرد‌های طلایی خرید یوسی و نحوه تهیه کردن آن را توضیح دهیم تا علاقمندان در صورت نیاز از این مطالب بهره بگیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین