کد خبر: ۸۶۰۲۷۲
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷

پیروزی لتونی و لیتوانی در رده‌بندی جام جهانی بسکتبال

تیم‌های ملی بسکتبال لیتوانی و لتونی در بازی‌های رده‌بندی جام جهانی برای کسب رتبه‌های پنجم تا هشتم برابر رقبای خود پیروز شدند.
پیروزی لتونی و لیتوانی در رده‌بندی جام جهانی بسکتبال
آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه رقابت‌های جام جهانی بسکتبال ۲۰۲۳، امروز (پنج‌شنبه) ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ دو دیدار از بازی‌های تعیین رتبه (برای رده‌های ۵ تا ۸) برگزار شد که تیم‌های لتونی و لیتوانی برابر رقبای خود به پیروزی دست یافتند.

در نخستین بازی امروز تیم ملی لتونی که عملکرد فوق‌العاده‌ای در نخستین تجربه جام جهانی خود داشت، با نتیجه ۸۷ - ۸۲ مقابل ایتالیا به پیروزی رسید تا شانس قرارگرفتن در رتبه پنجم این رقابت‌ها را کسب کند.

در دیگر بازی امروز هم تیم ملی لیتوانی با نتیجه ۱۰۰ - ۸۴ یاران لوکا دانچیچ در تیم ملی اسلونی را شکست داد تا همانند تیم ملی لتونی، شانس قرارگرفتن در رتبه پنجم را داشته باشد.

به این ترتیب تیم‌های ملی لیتوانی و لتونی برای قرارگرفتن در رده‌های پنجم و ششم مقابل هم قرار می‌گیرند. اسلوونی و ایتالیا نیز برای قرارگرفتن در رتبه‌های هفتم و هشتم مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

فردا (جمعه - ۱۷ شهریور ۱۴۰۲) نیز بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی برگزار می‌شود. در این مرحله آلمان با آمریکا و کانادا با صربستان دیدار می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین