کد خبر: ۸۶۱۹۶۰
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۳:۵۰
تبلیغات

روش‌های تشخیص کولر گازی گری اصل از تقلبی

مشکل کولر گازی‌های تقلبی این است که به دلیل اصل نبودن خیلی زود‌تر از نمونه‌های اصلی این کولر گازی خراب میشوند و شما باید قیمت زیادی برای تعمیر آن بدهید پس بهتر است به جای خرید کولر گازی تقلبی، اصل آن را خریداری کنید تا خیالتان راحت‌تر باشد.
روش‌های تشخیص کولر گازی گری اصل از تقلبی
آفتاب‌‌نیوز :

بسیاری از افراد به دنبال خرید کولرگازی برای خانه‌ی خود هستند، اما به دلیل وجود کلاهبرداران خرید کولر گازی بسیاری سخت شده است پس مهم است قبل از خرید کولر گازی روش‌های تشخیص تقلبی و اصل را بدانید تا در هنگام خرید مشکلی برایتان پیش نیاید. ما ۶ روش تشخیص کولر گازی اصل از تقلبی را برای شما گفته‌ایم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

با توجه به افزایش قیمت و گرانی کولر‌های گازی در بازار، نمونه‌های تقلبی این کولر با هزینه‌ی ارزان‌تر در بازار وجود دارد که بسیاری از مردم به عنوان کولر گازی اصل خریداری میکنند. حالا شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چرا کولر گازی اصل خریداری کنیم وقتی قیمت زیادی نسبت به کولرگازی تقلبی دارد؟

مشکل کولر گازی‌های تقلبی این است که به دلیل اصل نبودن خیلی زود‌تر از نمونه‌های اصلی این کولر گازی خراب میشوند و شما باید قیمت زیادی برای تعمیر آن بدهید پس بهتر است به جای خرید کولر گازی تقلبی، اصل آن را خریداری کنید تا خیالتان راحت‌تر باشد.

آیا برای همه‌ی برند‌ها روش تشخیص اصل از تقلبی یکسان است؟

بله روش‌هایی که ما برای شما در این سایت میگوییم برای همه‌ی برند‌های کولر گازی هستند پس برای خرید هر نوع برند کولرگازی میتوانید از روش‌های زیر استفاده کنید.

معرفی روش‌های تشخیص کولر گازی اصل از تقلبی

روش‌های تشخیص کولر گازی گری اصل از تقلبی

قبل از آنکه روش‌های تشخیص را برای شما بازگو کنیم بهتر است بدانید بهترین و معتبرترین راه خرید کولر گازی از یک شرکت معتبر است. در انتهای این مقاله یک شرکت معتبر برای خرید کولر‌های گازی برای شما معرفی میکنید تا با خیال راحت از این فروشگاه کولر گازی اصل خریداری کنید. راه‌های تشخیص کولر گازی اصل از تقلبی عبارتند از:

چک کردن ریموت کولر گازی

شما میتوانید در زمان خرید کولر گازی از فروشنده بخواهید تا عکس کنترل کولر گازی مورد نظر را به شما نشان دهد و بعد از آن اسم برند و ریموت و کنترل را در گوگل سرچ کنید. به عنوان مثال اگر کولر گازی‌گری میخواهید بخرید با سرچ gree remote control در گوگل عکس آن برای شما می‌آید و میتوانید با چک کردن آن بفهمید کولر گازی اصل است یا نه.

به نام برند دقت کنید

یکی از روش‌های خوب تشخیص کولر گازی اصل از تقلبی این است که در زمان خرید به شرکت فروشنده، اعتبار و شناسه‌ی ملی توجه بسیاری کنید. بعضی از فروشگاه‌ها برند‌های کولر‌های گازی را با شرکت‌های نامعتبر گارانتی میکنند برای همین به این نکته بسیار دقت کنید.

تشخیص اینوتر بودن کولر گازی

بسیاری از فروشندگان کولر‌های گازی عادی را با نام کولرگازی اینورتر به شما میفروشند برای تشخیص اینکه بدانید کولرگازی اینورتر است یا نه باید قسمت بالای کندانسور را باز کنید اگر برد DC را مشاهده کردید یعنی اینورتر است در غیر این صورت کولر گازی معمولی است البته میتوانید از یک فرد متخصص برای تشخیص اینورتر بودن کولر گازی کمک بگیرید.

توجه به نام برند کولر گازی

شما باید قبل از خرید کولر گازی به نام برند کولر گازی دقت کنید. کولر گازی شما باید در روی موتور و خود کولر گازی نام برند درج شده باشد.

توجه به سریال و کد کولر گازی

یکی از راه‌های خوب دیگر برای تشخیص کولر گازی اصل از تقلبی، توجه به سریال و کد آن است. همه‌ی برند‌ها روی کولر گازی شماره‌ی سریال و کد مخصوص برای هر برند را تعریف کرده اند که شما با سرچ کردن آن میتوانید بفهمید کولر گازی شما معتبر است یا خیر.

ظرفیت‌های کولر گازی

بسیاری از کلاهبرداران ظرفیت کولر گازی ۲۴۰۰۰ را به جای ظرفیت ۳۰۰۰۰ به شما میفروشند برای تشخیص آن حتما نیاز به یک کارشناس و فرد متخصص نیاز دارید.

خرید کولر گازی از اسپلیت لند

روش‌های تشخیص کولر گازی گری اصل از تقلبی

همان طور که در بالا گفتیم مطمئن‌ترین راه برای خرید کولر گازی اصل، خرید از یک شرکت معتبر است. یکی از شرکت‌های معتبر که سابقه‌ی طولانی در زمینه فروش کولر‌های گازی دارد فروشگاه کولر گازی اسپلیت لند است. شما میتوانید برای خرید برند‌های مختلف کولر‌های گازی اصل تماس بگیرید یا به سایت اسپلیت لند سر بزنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین