کد خبر: ۸۶۲۱۶۵
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸

چرا کسی روی سر داور پرسپولیس – النصر نریخت؟

در یک صحنه کریس هم معتقد بود روی او خطای پنالتی رخ داده است، اما نه داور وسط چنین عقیده‌ای داشت و نه کمک داور ویدئویی.
چرا کسی روی سر داور پرسپولیس – النصر نریخت؟
آفتاب‌‌نیوز :

اگر مصاف پرسپولیس – النصر یک بازی داخلی بود شک نکنید همه از روی نیمکت به تصمیم داور معترض می‌شدند. به خصوص یحیی گل محمدی و افشین پیروانی. بازیکنان داخل زمین هم بدون شک به سمت داور حمله ور می‌شدند تا او را متقاعد کنند که تصمیم خود را عوض کند. حتما بازیکنی که تصور می‌کرد، به روی او خطای پنالتی رخ داده است، خود را به زمین و زمان می‌کوبید تا تصمیم ظالمانه داور را نشان دهد!

چرا کسی اعتراض نکرد؟ به این خاطر که بازی بین المللی و پای آبروی فوتبال ایران در میان بود؟ نه به خاطر حضور VAR بود. کادر فنی تیم پرسپولیس و بازیکنان این تیم به خوبی می‌دانستند این صحنه از سوی کمک داور ویدئویی مورد بررسی قرار می‌گیرد و اگر پنالتی باشد، لحظاتی بعد داور آنرا پنالتی اعلام می‌کند. همان طور که کمک داور ویدئویی صحنه برخورد توپ به دست بازیکن پرسپولیس را مورد بررسی قرار داد و تصمیم به ادامه بازی گرفت. تصمیم کمک داور ویدئویی روی سرنگونی بازیکن تیم پرسپولیس در محوطه جریمه النصر هم همین بود.

این از اثرات حضور VAR در استادیوم است. این تکنولوژی به فوتبال ایران بیاید خیلی از سر و صدا‌ها می‌خوابد. دیگر از لشکرکشی کنار و داخل زمین خبری نخواهد بود و همه آرام بازی را دنبال خواهند کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین