کد خبر: ۸۶۲۵۸۲
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷

لغو پرسپولیس و شروع شاگردان خطیبی

شاگردان رسول خطیبی دور جدید تمرینات‌شان را از صبح امروز آغاز کردند.
لغو پرسپولیس و شروع شاگردان خطیبی
آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال پیکان که سه هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر را با انجام دو مسابقه خارج از خانه مقابل نساجی مازندران و صنعت نفت آبادان پشت سر گذاشت و در این مدت سه تساوی پیاپی به دست آورد، پس از آن در جدال با سپاهان و ملوان انزلی تن به شکست داد و به استقبال دومین تعطیلات نسبتا طولانی لیگ برتر رفت.

شاگردان رسول خطیبی که قرار بود طبق برنامه روز سه شنبه هفته جاری در ورزشگاه پاس قوامین تهران مقابل پرسپولیس قرار بگیرند و میزبان سرخ پوشان باشند، با توجه به تعویق بازی‌ها به استراحت رفتند و از امروز دوباره در تمرینات حاضر شدند.

تیم فوتبال پیکان که آخرین مسابقه‌اش را روز چهارشنبه هفته قبل در ورزشگاه تختی انزلی مقابل تیم ملوان برگزار کرد، پس از دو روز استراحت از سوی خطیبی، از امروز دور جدید تمرینات خود را با انجام کار‌های بدنسازی از سر گرفت.

شاگردان خطیبی با توجه به لغو دیدار لیگ برتری مقابل پرسپولیس، باید خود را آماده بازی هفته هفتم در روز سیزدهم مهرماه مقابل استقلال خوزستان کنند و بازهم در یک دیدار خارج از خانه به مصاف حریف خود بروند.

بدین ترتیب تیم فوتبال پیکان با احتساب دیدار بعدی مقابل استقلال خوزستان که در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار خواهد شد، ۴ مسابقه از ۶ بازی این فصل را بیرون از تهران انجام داده که قرعه عجیبی برای شاگردان خطیبی است.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین