کد خبر: ۸۶۳۳۹
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۴:۴۳

عسگری: کاندیداتوری روحانی موج سوم را ایجاد می‌کند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده سابق مردم مشهد در مجلس دیروز از احتمال نامزدی حسن روحانی در انتخابات آینده ریاست جمهوری خبر داد. 

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، علی عسگری طی گفتگویی با روزنامه قدس که در شماره روز دوشنبه این نشریه منتشر شده است با بیان اینکه پس از رهنمودهای مقام معظم رهبری در مشهد حامیان اصولگرای هاشمی رفسنجانی و جمع فراوانی از نمایندگان ادوار و حزب ا... به دنبال ایجاد «موج سوم» در انتخابات آینده هستند، اظهار داشت: «به احتمال زیاد چهره‌هایی مانند دکتر ولایتی، محسن رضایی و بویژه حسن روحانی نامزدهای این مجموعه باشند که از میان آنها یک نفر انتخاب می‌شود».

وی افزود: «به باور ما افراد زیادی هستند که به احمدی نژاد و میر حسین موسوی رأی نمی‌دهند و حضور یکی از این افراد خلا موجود را پر می‌کند».

مشاور رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام از دیدار روز گذشته تنی چند از فعالان سیاسی با حسن روحانی خبرداد و گفت: «روحانی در چند روز آینده نظر خود را در خصوص شرکت در انتخابات ریاست جمهوری اعلام می‌کند». 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۸۸/۰۱/۱۹
0
0
ما همچنان برای حضور آقای روحانی در عرصه انتخابات لحظه شماری می‌کنیم. جالب است که دیدگاههای آقای روحانی که از پاییز 87 مطرح شد، الان توسط آقای میرحسین موسوی هم تکرار می‌شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۰
0
0
از روحانی حمایت میکنیم
ما اصلاح طلبان روحانی را به میر حسین ترجیح میدهیم زیرا روحانی همیشه با افتخار از آقای خاتمی یاد میکند و سایت آفتاب همیشه یاور خاتمی بوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۰
0
0
چرا از روحانی حمایت کنیم؟
http://yektarafdarkhatami.blogfa.com/post-361.aspx
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین