کد خبر: ۸۶۳۸۲
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۲:۱۱
از سوی عضو شورای مرکزی جامعه‌ روحانیت مبارز بیان شد

موضع جامعه روحانیت درباره نامزدی احمدی‌نژاد و موسوی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک عضو شورای مرکزی جامعه‌ روحانیت مبارز گفت: «هنوز مشخص نیست نامزد نهایی اصول‌گرایان چه کسی است و گمانه‌زنی‌ها در ارتباط در حال انجام است».

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، حجت‌الاسلام والمسلمین سالک درباره این که نامزد نهایی اصول‌گرایان کدام‌یک از گزینه‌های مطرح است؟ گفت: «هنوز مشخص نیست و گمانه‌زنی‌های مختلفی در این باره در حال انجام است».

این عضو شورای مرکزی جامعه‌ی روحانیت مبارز، هم‌چنین درباره‌ احتمال نهایی‌بودن اعلام نام محمود احمدی‌نژاد به عنوان کاندیدای نهایی اصول‌گرایان اظهار کرد: «اگر می‌خواهیم در این باره ارزیابی دقیقی داشته باشیم باید منتظرآینده باشیم و جامعه‌ روحانیت مبارز نیز موضع نهایی خود را اعلام خواهد کرد».

سالک هم‌چنین درباره این که آیا ممکن است برخی اصول‌گرایان در راه حمایت از میرحسین موسوی گام بردارند، گفت: «من نسبت به این موضوع ارزیابی خاصی ندارم». 

اظهارات سالک در حالی مطرح می‌شود که حجت‌الاسلام اکرمی، یک عضو دیگر جامعه روحانیت مبارز، روز گذشته با استقبال از کاندیداتوری چهره‌هایی همانند حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی که به اقتصاد آزاد اعتقاد دارند، خاطرنشان کرد: «آقای روحانی چهره‌ای شناخته شده است که 16 سال دبیر شورای عالی امنیت ملی بوده است و در زمان دفاع مقدس نیز مسوولیت داشته و در مجلس نیز نایب رییس بوده است و سابقه‌ 5 دوره نمایندگی را در کارنامه‌ی خود دارد. لذا کاندیداتوری چنین فردی برای ریاست جمهوری بسیار پسندیده است».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۸۸/۰۱/۱۸
0
0
فقط وفقط دكتر محمود احمدي نژاد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین