کد خبر: ۸۶۴۵۹
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۴:۰۴

جلالیان: حضور روحانی در انتخابات برای کشور مفید است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ نماینده دیر و کنگان در مجلس معتقد است: «حضور شخصیت‌های همچون حسن روحانی در عرصه انتخابات که از دیدگاه‌های ارزشمند و توانمندی‌های خاصی برخوردار هستند قطعا فضای انتخابات را گرم‌تر و مردم را برای حضور در عرصه ترغیب می‌کند».

عسگر جلالیان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی آفتاب، حجت الاسلام و المسلمین روحانی را چهره‌ای شناخته شده در حوزه ملی و بین‌المللی معرفی کرد و گفت: «حضور چنین شخصیت‌هایی در انتخابات که حرفی برای گفتن دارند، و دارای طرح و بر نامه برای هدایت و سربلندی کشور هستند بسیار مفید و ضروری است».

این نماینده مجلس برگزاری انتخابات با حضور چند قطب در عرصه را بسیار پسندیده‌تر از انتخابات تک قطبی یا حتی دو قطبی دانست و ادامه داد: «در انتخابات باید فضای ایجاد شود که همه جناح‌ها و گروه‌ها و تفکرات با سلایق مختلف بتوانند در آن حضور پیدا کنند و آنچه به عنوان راهکار و راهبرد در اختیار دارند را ارائه کنند تا مردم در نهایت تصمیم‌گیری کنند».

نماینده دیر و کنگان در مجلس افزود: «اینکه نگاه برخی این است که تنها باید یک طیف و جناح خاص در صحنه حضور داشته باشند بسیار کوتاه بینی و غیرکارشناسی است».

جلالیان با اظهار خشنودی از اینکه از هم اکنون جناح‌ها و گروه‌ها باجدیت برای انتخابات ابراز وجود کرده و برنامه‌هایشان را برای ارائه دنبال می‌کنند، گفت: «متولیان انتخابات باید فضا را به سمت و سویی پیش ببرند که طیف‌های سیاسی بتوانند هر چه بهتر و دقیق‌تر و با یک امنیت و آرامش خود را به مردم عرضه کنند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین