کد خبر: ۸۶۴۷۵
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۸:۰۹
در پاسخ به نادیده گرفتن توصیه‌های رهبر انقلاب از سوی روزنامه دولت

با صدور اطلاعیه‌ای مهم؛ جامعه روحانیت ادعای دولتی‌ها را تکذیب کرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جامعه روحانیت مبارز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که این تشکل با سابقه سیاسی در مورد کاندیداتوری دکتر حسن روحانی تاکنون نفیاً و اثباتاً بحثی نداشته است و اساسا این ارگان فرهنگی سیاسی تاکنون تصمیمی در خصوص کاندیداهای ریاست جمهوری نگرفته است. 

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب،‌متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

باسمه تعالی
به دنبال درج خبر در روزنامه ایران و سؤالات مکرر امت حزب‌الله، در مورد عدم تمایل جامعه روحانیت مبارز با کاندیداتوری جناب حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی عضو محترم شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، به استحضار میرساند:

جامعه روحانیت مبارز در مورد کاندیداتوری جناب آقای دکتر روحانی تاکنون نفیا و اثباتا بحثی نداشته است و اساسا این ارگان فرهنگی سیاسی تاکنون تصمیمی در خصوص کاندیداهای ریاست جمهوری نگرفته است. 

معاونت سیاسی
جامعه روحانیت مبارز
88/1/19 

گفتنی است روزنامه ایران، ارگان مطبوعاتی دولت نهم، روز سه‌شنبه در خبری کذب مدعی شده بود که اکثریت اعضای این تشکل روحانی با کاندیداتوری دکتر حسن روحانی مخالف هستند.

ادعای روزنامه ایران در حالی منتشر شده بود که حجج اسلام مصباحی مقدم و اکرمی، دو تن از اعضای ارشد جامعه روحانیت مبارز طی روزهای گذشته از کاندیداتوری روحانی استقبال کرده‌اند.

به نظر می‌رسد، این‌گونه رفتارهای تخریبی که پیشتر هم از سوی این روزنامه صورت گرفته بود، مغایر با «رقابت و نقد منصفانه»‌ای باشد که رهبر معظم انقلاب در سخنرانی نوروزی خود به نامزدهای دهمین انتخابات ریاست جمهوری توصیه کردند. ایشان در آن سخنرانی خطاب به نامزدها و هوادارنشان فرمودند: «هر یک از شما حتماً حرفی دارید و طبعاً حرف فرد مقابل را رد می‌کنید اما در این روند از جاده انصاف خارج نشوید و به کتمان حقایق نپردازید». 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: به هیچکس نمی‌گویم به چه کسی رأی بدهد یا ندهد [+]

حضرت آیت الله خامنه‌ای همچنین با اشاره به باز بودن میدان حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری برای همه، خاطرنشان کردند: «نامزدها خود را به مردم عرضه کنند تا مردم با هوشیاری هر گونه که تشخیص می‌دهند عمل کنند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۰
0
0
این اولین حرکت تخریبی روزنامه ایران نبوده و اخرینش هم نیست مردم هشیار باشند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین