کد خبر: ۸۶۶۲۲
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۸۸ - ۰۲:۲۶

امام جمعه شمیران: مشارکت و مجاهدین برانداز هستند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: امام جمعه شمیران گفته است: «من جبهه مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب را برانداز می‌دانم». 

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، روزنامه کیهان در شماره روز یکشنبه خود با انتشار این خبر افزوده است، محسن دعاگو تصریح کرد: «اعضای این دو حزب تا زمانی که توبه نکرده‌اند نباید در کارها مشارکت کنند چون این افراد قابل اعتماد نیستند». 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره تلویحی به موضع اخیر موسوی گفته است: «به جای انتقاد کامل از طرح امنیت اجتماعی و برخورد با اشرار باید طرح‌های اصلاحی داد تا بهترین کار انجام شود».
 
دعاگو افزود: «برای رای جمع کردن نباید آلوده به این شویم که آنچه درست است و آنچه نادرست است را با هم نفی کنیم».
 
حجت الاسلام والمسلمین دعاگو حضور تشکل‌های لیبرال، سکولار و پلورال را در عرصه‌های قدرت سیاسی گرفتار سازی حاکمیت ملی در بحران‌های سیاسی اجتماعی توصیف نموده اظهار داشت: «سومین کاستی در جبهه اصلاح طلب اصولگرا احتمال شکل‌گیری بسترهای نگران ساز با نفوذ تشکل‌های سیاسی لیبرال، سکولار و پلورال در عرصه‌های حاکمیت ملی است. جبهه مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی تا زمانی که از مواضع ناهنجار گذشته در حوزه ساختار سیاسی، قانون اساسی و هویت نظام جمهوری اسلامی توبه نکنند حضورشان در عرصه‌های حکومتی، کشور را با خطر بحران‌های سیاسی، اجتماعی و رکود علمی و فنی روبرو می‌سازد. اصلاح طلبان اصولگرا باید با تیزهوشی تمام مراقب باشند تا مخالفان اسلامیت نظام و خط امام(ره) بار دیگر توفیق بازآفرینی ناهنجاری‌ها و ناروائی‌های گذشته را نیابند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۳
0
0
چون این دو حزب جایگاه شما رو به خطر می اندازند، اونا رو برانداز می دونید.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین