کد خبر: ۸۶۶۹۵
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۸۸ - ۲۳:۴۳

حمایت رسمی مجمع روحانیون مبارز از موسوی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مجمع روحانیون مبارز با اکثریت قاطع از نامزدی میرحسین موسوی حمایت کرد.
 
به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، جلسه شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز عصر یکشنبه 23 فروردین‌ماه به ریاست حجت الاسلام و المسلمین خاتمی تشکیل شد، که این تشکل روحانی با اکثریت قاطع آراء مهندس میر حسین موسوی را به عنوان کاندیدای مورد حمایت خود برگزید.

گفتنی است در ابتدای این جلسه میرحسین موسوی که به درخواست خود در این جلسه شرکت کرده‌بود، در خصوص شرایط کنونی کشور و علت حضور درعرصه انتخابات و برنامه‌های کلی خود برای اداره بهتر کشور صحبت کرد و به سوالات اعضاء مجمع پاسخ داد. 

در بخش دوم جلسه که بدون حضور موسوی ادامه یافت، پس از بحث و بررسی درباره شرایط عمومی انتخابات و ضرورت انسجام و همفکری جریانات و نیروهای اصلاح طلب و عموم اقشار، برای پیروزی در انتخابات و تغییر شرایط کنونی، با اکثریت قاطع مهندس میر حسین موسوی را به عنوان کاندیدای مورد حمایت مجمع برگزید. 

بیانیه تفضیلی مجمع در این خصوص در روزهای آینده منتشر خواهد شد
{$old_album_86695}
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۴
0
0
حق هم همین بود زیرا با توجه به نزدیکی مواضع مجمع با برنامه ها ودیدگاههای اقای مهندس موسوی و اخلاص وی در خدمت به انقلاب و کشور و مهری که از وی در دل نسل انقلاب وجود دارد وهر انسان ازاده بدور از حب و بغض های سیاسی بدان اعتراف دارد اگر غیر این نتیجه ای حاصل میشد جای شگفتی از بزرگانی که در این جمع هستند میرفت .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین