کد خبر: ۸۶۷۴۰
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۴:۲۸

ملکیان: حمایت از تحریم انتخابات و توهین موجب فیلتر سایت‌ها خواهد شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: «کمیته تعیین مصادیق پایگاه‌های اینترنتی غیرمجاز، پایگاه‌ها و سایت‌های اینترنتی را که در ایام برگزاری دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برخلاف قوانین و آیین نامه‌های انتخاباتی عمل کنند، برای برخورد با تخلف معرفی می‌کند».

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، "علیرضا ملکیان" در گفتگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی، افزود: «برهمین اساس هر سایت و پایگاه اطلاع رسانی اعم از ثبت شده و ثبت نشده در طرح ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به استثنای پایگاه‌های اینترنتی رسمی نامزدها، در زمان انتخابات با استناد به ضوابط و ملاک‌های مصوب، مرتکب تخلف شود، برای مسدودسازی معرفی و رفع انسداد به پس از ایام انتخابات موکول خواهد شد». 

ملکیان با اشاره به حضور وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این کمیته، اظهار داشت: «براساس مصوبات این کمیته، هرسایتی که در ایام برگزاری انتخابات برخلاف قوانین و آیین نامه های انتخاباتی کشور عمل کرده و به اصل انتخابات تعرض و یا نامزدهای انتخاباتی را تخریب کند، فیلتر شده و رفع انسداد آن به پس از پایان انتخابات و رسیدگی به تخلف آن موکول می‌شود».
 
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: «براساس مصوبات این کمیته، انتشار هرگونه مطلب در راستای تحریم انتخابات، کاهش مشارکت مردمی، بکارگیری مضامین توهین آمیز در خصوص انتخابات و نامزدهای انتخاباتی از جمله مصادیق انسداد پایگاه‌های اینترنتی در زمان انتخابات است».
 
در همین ارتباط کمیته تعیین مصادیق پایگاه های اینترنتی غیرمجاز همچنین از نامزدهای انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری خواست تا پایگاه‌های اینترنتی رسمی خود را در ستاد ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی ایرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت کنند، در غیر این صورت به عنوان پایگاه اینترنتی رسمی نامزدها تلقی نخواهند شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین