کد خبر: ۸۶۷۸۷
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۸۸ - ۰۳:۳۵

کیهان: استقامت اصولگرایان فضایی برای موسوی فراهم کرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یادداشت نویس کیهان استقبال میرحسین موسوی از حمایت جبهه مشارکت و مجاهدین انقلاب را "اظهار تجاهل و تغافل آقای موسوی نسبت به مواضع این دو حزب" دانسته است. 

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، کیهان طی یادداشتی در شماره روز سه شنبه خود در این مورد با اشاره به وقایع تیرماه 78 آورده است: «البته در تمام آن دوران آقای موسوی یا احساس خطر نکرده بودند یا اگر هم اندک احساسی در این زمینه داشتند، جرأت نکردند اعتراضی بکنند تا اینکه با استقامت اصولگرایان ورق برگشت و فضا برای اظهار نظر کسانی چون ایشان نیز فراهم شد».
 
کیهان ادامه داده است: «طبیعی است که مسائلی از این دست ربطی به نماز خواندن مردم متدین ایلام یا سلایق این جناح و آن جناح ندارد و نمی‌توان هم از محبت مردم و اصولگرایی و اصلاح طلبی اصیل دم زد و هم با دشمنان باورها و اعتقادات و انقلاب همان مردم که بر سر اصول، اباحیت به خرج دادند و در قبال اصلاح گری خود سنگ راهند، ائتلاف کرد. برای مثال نمی‌توان دولت خدمتگزار را به خاطر رسیدگی به محرومان سرزنش کرد اما از مؤتلفان خود نپرسید ماجرای فروش گاز 230 دلاری به شرکت کرسنت به قیمت 17 دلار (14 برابر زیر قیمت) چه بود و چرا اتفاق افتاد؟ و... این رشته سر دراز دارد که به تدریج باید گشود و گفت تا معلوم شود مرز آن «باز اندیشیدن» کجاست؟ و آیا قرار است سوابق و حیثیت نخست وزیر دوران اول انقلاب به تاراج فرصت طلبانی برود که هیچ نسبتی با شعارها و آرمان‌های دیروزی ندارند و از آدم‌ها صرفاً به عنوان مهره و پل استفاده می‌کنند»؟!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۵
0
0
آقاي شريعتمداري فكر كردند مردم [...] و نمي فهمند كه داستان كرسنت چه بود و بعدش افرادي كه مدارك تحصيليشون زير سوال رفت گفتند پورسانت به ما بدهيد ما خودمون حلش مي كنيم! فكر كردند مردم مثل خودشونند. فرق گاز ترش و شيرين چيه و قيمت گاز ترش با شيرين چقدر فرق داره! فكر كردند مردم نمي دانند اونهايي كه گاز ايران رو ميخوان مفت بدند به هند و پاكستان كه توي كشورشون راهشون بدهند ميا هستند!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین