کد خبر: ۸۶۸۰۱۷
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸

تصادف مرگبار در لرستان با ۵ کشته

رئیس اورژانس لرستان از کشته و زخمی شدن ۱۰ نفر در تصادف بین ۲ خودروی سواری در منطقه دوآب نورآباد خبر داد.
تصادف مرگبار در لرستان با ۵ کشته
آفتاب‌‌نیوز :

محسن آدینه‌وند ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ظهر امروز وقوع یک فقره تصادف بین دو خودرو سواری سمند و پراید در منطقه پل دوآب بین محور خرم‌آباد به سمت نورآباد به مرکز اورژانس اعلام شد. اورژانس لرستان پس از اطلاع، ۳ آمبولانس را به محل سانحه اعزام کرد.

به نوشته فارس، رئیس اورژانس لرستان از زخمی و کشته شدن ۱۰  نفر در این سانحه رانندگی خبر و ادامه داد: در این سانحه رانندگی ۷ نفر مصدوم شدند. ضمن اینکه ۳ مصدوم دیگر در بیمارستان جان خود را از دست دادند.

آدینه‌وند بیان داشت: مصدومان پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط تکنسین‌های اورژانس، به بیمارستان امام خمینی(ره) سلسله منتقل شدند.

تسنیم نیز نوشت: رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی لرستان گفت: وقوع تصادف میان دو دستگاه خودروی سواری در جاده فیروزآباد به خرم‌آباد، پنج کشته و چهار مصدوم برجا گذاشت.

 محسن آدینه‌وند ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تصادف میان ۲ دستگاه خودروی سواری سمند و پراید در حوالی روستای ژیریان در جاده فیروزآباد رخ داد و سه کد آمبولانس به محل این حادثه اعزام شدند. چهار نفر از سرنشینان این خودرو‌ها در دم فوت کردند و یک نفر نیز پس از انتقال به بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد جان خود را از دست داد.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی لرستان با بیان اینکه یکی از مصدومان نیز دچار خونریزی مغزی شده و حال وی وخیم است، عنوان کرد: سایر مصدومان این تصادف در بیمارستان امام خمینی (ره) الشتر بستری هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین