کد خبر: ۸۷۱۳۷
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۷:۵۴
در پاسخ به هجمه رسانه‌ای اخیر؛

زادسر: طرفداران دولت از ریاست هاشمی در خبرگان متشنج شده‌اند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حجت الاسلام علی زادسر نماینده دوره‌های سابق مجلس شورای اسلامی در واکنش به جوسازی خبرگزاری‌های حامی دولت تاکید کرد که مصاحبه‌ام با آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ربطی به آقای احمدی نژاد نداشته است. 

هاشمی: با دلایل متعدد به عملکرد دولت نهم انتقاد دارم [+]

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، زادسر در گفتگویی با "جمهوریت" با بیان اینکه پس از انتشار این مصاحبه در سایت جمهوریت به چند نکته در بازخورد آن برخورد کردم ؛ گفت: «همیشه بد دفاع کردن بهترین خدمت به رقیب است، زیرا دفاع باید توام با اخلاق و منطق باشد از سوی دیگر نفی دیگران و اثبات خود نه با اخلاق اسلامی سازگاری دارد و تجربه نشان داده است که اثری مثبت به جای نخواهد گذاشت و کسانی که اینگونه به هتاکی علیه مقامات نظام می‌پردازند، بدون شک نتیجه عکس می‌گیرند».

نماینده سابق جیرفت در مجلس شورای اسلامی با طرح این سوال که چرا طرفداران دولت اظهارت آقای هاشمی رفسنجانی در این مصاحبه را به خود می‌گیرند، اظهار داشت: «آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان یکی از پشتوانه‌های انقلاب و همسنگر پنجاه ساله مقام معظم رهبری نظر شخصی خود درباره مسایل اقتصادی و سیاست خارجی بیان کرده‌اند. حال چرا حامیان احمدی‌نژاد این مسئله را به خود می‌گیرند در حالی که آیت الله هاشمی رفسنجانی در زمان گفت و گو(آذر ماه سال گذشته) گفته‌اند اگر از میان چهار اصولگرا یعنی ولایتی، ناطق نوری، روحانی و لاریجانی یک نفر نامزد شود بنده هم به سهم و توان خود از نامزدی آن نامزد واحد دفاع می‌کنم». 

وی با بیان اینکه همه اهل سیاست می‌دانند که آیت الله هاشمی و بسیاری از نیروها و پشتوانه‌های نظام نسبت به عملکرد دولت نهم انتقاد دارند، گفت: «اما ایشان گفته‌اند این انتقادها را بیان نمی‌کنند تا با پشتیبانی های رهبری از دولت تضادی پیدا نکند زیرا اگر رهبری انقلاب از دولت حمایت نمی کرد بدون شک از ادامه کار باز می‌ماند».

نماینده سابق جیرفت در مجلس شورای اسلامی با طرح سوال دیگری به مضمون که چرا رسانه‌های حامی دولت تخریب را در برنامه خود قرار داده‌اند، گفت: «تخریب آیت الله هاشمی رفسنجانی با توجه به فرمایشات مقام رهبری پس از انتخابات نهم که از تعبیر "همسنگر پنجاه ساله" در مورد آقای هاشمی استفاده کردند، امری ناصواب است». 

وی با بیان اینکه آیت الله هاشمی تاکید کرد که "من نمی‌خواستم در مجلس خبرگان کاندیدا شوم اما رهبری تکلیف کردند که این کار واجب است" تصریح کرد: «نمی‌دانم چرا ریاست ایشان بر مجلس خبرگان حامیان احمدی نژاد را متشنج می‌کند و به هم می‌ریزد».

زادسر اظهار داشت: «اگر گفته‌ام آیت الله هاشمی به دولت انتقاد دارد خدمت به هواداران احمدی نژاد بوده تا بروند زحمت بکشند و ایرادهای خود را اصلاح کنند تا شاید در انتخابات پیروز شوند. از سویی آنها مصاحبه کننده را به مجیز گویی و تملق متهم می‌کنند در حالی که من نمی‌دانم اگر به رسم ادب و احترام گفتیم آیت الله هاشمی "فرمودند" آیا این تملق و چاپلوسی است»؟

وی با تاکید بر اینکه بیشتر سوالاتی که مطرح کردم دغدغه و پرسش همه مردم بوده و آرزو داشتم روزی از آیت الله هاشمی بپرسم که روابط شما با مقام معظم رهبری چگونه است؟ افزود: «یکی دیگر از مسایلی که مطرح کردم این بود که چرا عدم حمایت ایشان از دولت نهم آشکار است»؟
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۸۸/۰۱/۳۰
0
0
كسانيكه رئيس جمهور را نايب امام و. جانشين حضرت علي ميدانند . بالاتر از آن حكومت وي را با حكومت مولا علي مقايسه ميكنند و دولت او را حتي بالاتر از دو دولت تشكيل شده در زمان رياست جمهوري حضرت آقا ميدانند حق دارند نسبت به انتقادها حساسيت نشان دهند و دولت خود را تقديس نمايند . چون جوابي به اشتباهات دولت ندارند و به وسيله هياهو از انتقادات فرار مي نمايند.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین