کد خبر: ۸۷۲۹۶۵
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴

گیتی‌پسند اصفهان برنده ال‌کلاسیکوی فوتسال ایران شد

تیم فوتسال «گیتی‌پسند اصفهان» امشب در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال کشور با نتیجه ۶ بر چهار از سد تیم «مس سونگون ورزقان» عبور کرد و برنده ال‌کلاسیکوی فوتسال ایران شد.
گیتی‌پسند اصفهان برنده ال‌کلاسیکوی فوتسال ایران شد
آفتاب‌‌نیوز :

شامگاه جمعه در مهم‌ترین و جذاب‌ترین جدال نیم‌فصل لیگ برتر فوتسال ایران، تیم‌های فوتسال «گیتی‌پسند اصفهان» و «مس سونگون ورزقان» در «سالن پیروزی اصفهان» به مصاف هم رفتند و تیم اصفهانی در یک بازی دیدنی و پر افت‌وخیر موفق شد با نتیجه ۶ بر چهار تیم فوتسال «مس سونگون ورزقان» را با شکست بدرقه کند.

مهدی کریمی، بهداد شیخ احمدی، امیرحسین داوودی و علیرضا رحیمی هرکدام یک گل و محمدرضا سنگ سفیدی ۲ گل برای تیم «گیتی‌پسند اصفهان» به ثمر رساندند و گل‌های تیم مس نیز با گلزنی مرتضی عزتی، فرهاد فخیم و گل به خودی علیرضا رفیعی به دست آمد.

پیروزی گیتی پسند در دیدار شش‌امتیازی امروز در حضور خیل عظیم تماشاگران پرشور اصفهانی شکل گرفت مسیر قهرمانی این تیم با این بُرد بسیار هموار شد.

شاگردان محمد کشاورز سرمربی «گیتی‌پسند اصفهان» که به‌عنوان مدعی اصلی قهرمانی تا پایان هفته سیزدهم، با کسب ۱۲ پیروزی و یک تساوی موفق به کسب آماری شدند که در تاریخ فوتسال ایران سابقه نداشته است و با ۳۷ امتیاز در جایگاه اول جدول رده‌بندی قرار گرفتند و این تیم تنها تیم بدون شکست این رقابت‌ها است.

تیم فوتسال «مس سونگون ورزقان» نیز با شکست امشب ۳۲ امتیازی باقی ماند تا با پنج امتیاز اختلاف در رده دوم جدول رده بندی قرار گیرد.

تیم‌های فوتسال «گیتی‌پسند اصفهان» و «مس سونگون ورزقان» فصل گذشته هرکدام یک بازی را به دیگری واگذار کرده بودند و در نهایت هم «مس سونگون ورزقان» قهرمان شد البته فصل پیش از آن تیم «گیتی‌پسند اصفهان» جام قهرمانی را بالای سر برده بود و این ۲ تیم از قهرمانان ادوار به شمار می‌روند.

گران‌ترین و بهترین بازیکنان فوتسال کشورمان، عضو این ۲ تیم هستند بصورتی که ۱۱ بازیکن از ۱۶ ملی‌پوش ایران در یکی از تیم‌های «گیتی‌پسند اصفهان» و «مس سونگون ورزقان» جای دارند.

گیتی‌پسند اصفهان برنده ال‌کلاسیکوی فوتسال ایران شد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین